My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, December 3, 2013

Meleleh jelah duk atas ni!

The truth is............. aku memang suka makan! Sebab tu tak kurus-kurus. Adehh! Tapi since kat sini aku kene banyak bersabar menahan keinginan nak makan itu ini. Sedih sorang2 bila teringat masakan umi & ma kat kampung. Kat sini pun makan OK, but sekali sekala tu rasa macam hilang selera. I tot dah 5 hari tak telan nasi. Guess what? Aku makan biskut oreo, biskut beras, telan air mineral. T_T

Kalau ditakdirkan 6 bulan kat sini, terpaksalah tahan tekak. I have to! Yelah, klu teringin pun nak cekau celah mane pulak kat sini. Seriously, tetibe terasa nikmat berada di kampung halaman. Haha! Kalau suami aku tahu ni, mau dia gelak besar. Mungkin ade jugak secebis rasa kesian kot.. :p

Ape yang paling aku TERINGIN adalah AYAM PENYET WONG SOLO kat Shah Alam sane nu haa... Adik aku punyelah tak patut, dia g makan situ then wassup gambar tu. Takleh tido semalam duk terbayang ayam penyet! Nasib baik tak mengidam, baru teringin. Uwaaaaaa.......

Kedua yang aku paling TERINGIN adalah TOMYAM AYAM! Aku adalah hantu tomyam... Nak masak kat sini tak boleh sebab dapur orang punyerrrr... Hehe! Teringat tomyam Vicchuda Damansara, Tomyam Su Kubang Kerian plus tomyam air tangan sendiri. Yummmyumyummmm... (kecur liur da aku ni!)

Tak boleh nak story lelame. Kang ade jugak time tekan-tekan kibod ni tak sedar air liur meleleh dah. Haha!

Notakaki: Tolonglah cepat masa berlalu. Kalau ada pintu masa doraemon kan best. Boleh keluar masuk g mane2 yang aku suka. Haha! Berangan tak abis-abis... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails