My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Sunday, November 8, 2009

Weekend Story: Ingatkan kenapa... rupenye....

Salam
Weekend kali ni xde aktvt sgt. Bosan.
Duk umah pun dgn adik aku je.. berdua.
Plan awalnye nk pegi taman bunga.. snap2 pic.
Aku msg adik laki aku.. katanya demam pulak.
Adeh... kesian plak rasenye.
So, ak p anta ubat kt dia.. yelah xkn asik nk telan panadol.
Arini aku msg katanya sudah elok sikit.. ngeee~

Semalam punye cite ni haa..

Time ni otw nk pegi beli ubat. Peginye pharmacy guardian je pun.
Malas nk ke klinik.. weuuuu
Kite snap pic dulu ye.. utk tunjuk bukti pegi beli ubat =)

Lepas beli ubat, aku hantar laa pada adik aku.
Pegi la aku ke kolej jati Seksyen 2.
Lepas settle bg ubat, aku tnye adik aku kt seblah mau pegi mane lak lepas tu.
Di geleng pala.. erkkk xtau laa tu.. adeh2

Then, aku menuju laa ke tempat biase. Plaza Alam Sentral!
Ingat nk pegi taman tasik shah alam kt seblah PKNS tu..
Tapi masa tu hujan renyai2 la pulak.. adeh.
Nak masuk parking PAS tu plak ramai btol org.
Pelik jugak aku Shah Alam ramai cmni on saturday. adeh

Lepas masuk parking, nek lift masuk Level 1. (details)
Aku tinjau2 laa napelaa ramai sgt ni org..
Rupe-rupenyee.... ade ni haaa!
.
.
.

Uji bakat Raja Lawak Astro!!!!

Aku pn tatau ade mende ni. Klu x, mest aku da lepak PKNS.
Xleh la nk patah balik, kete da park. uhuu
Lepas tu ape lagi.. aktvt seterusnye tjadi tanpa dirancang! weuu

Beli & memblahkan diri lagiii! =)
Kali ni masuk East Wear lagi.. weuuuu!

Setelah agak lame duk lam fitting room East Wear..
Try punye try..
Lepas satu, satu aku try.. byk mende gk laa..
Akhirnye... inilah yg aku bayar! =)


Taraaaaa..............


Hee... 2 keping duit wangi aku melayang! weuu
Kang ade jugak la yg duk merungut poket kering..
Gaji lambat lagi nie.. uwaaaa
Tp ape pun aku puas hati..
Berbaloi - baloi! hahahaha


Ok.. sekian laporan utk aktvt hari sabtu.. :p

Footnote: Bukan slalu gk aku membeli & memblahkan diri. Tp kali ni lain skit sbb beli blah gune duit gaji.. Mmg teruja & berbaloi-baloi! hahaha =)

4 comments:

  1. Sabtu plan nak g KLCC..
    Tapi rupa2nya tdo lagi best..
    huhu..
    hujan memanjang, duk rumah jer.

    tak best lak kalau asyik mandi hujan hari2..
    hehe..

    Beli ngn duit sndri puas hati..
    memang berbaloi-baloi.. :)

    ReplyDelete
  2. wah best gila...
    sopping & mopping..=D

    ReplyDelete
  3. hahhaa
    asal tak try jer masuk Raja Lawak
    mana tau dapat ker

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails