My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Friday, January 3, 2014

Alhamdulillah, berkat doa, usaha & izin Allah!




Kalau dapat tahu bab-bab bakal menerima orang baru dalam hidup mesti rasa teruja kan. Tapi yang paling teruja bila dikurniakan anugerah terindah dari Allah iaitu zuriat. Semua orang inginkan zuriat. Tapi masih ade juga yang belum ada rezeki walaupun bertahun-tahun lamanya mereka berkahwin. Bermacam-macam cara dah mereka ikhtiar.

Tapi jangan pernah putus asa utk berdoa & berusaha, segalanya dengan izin Allah swt. Sangat teruja pagi ni tetibe dapat berita gembira dari kawan ofis lame yang dah setahun lebih berkahwin tapi masih belum dikurniakan anak. Alhamdulillah, dengan berkat usaha, doa & izin Allah, dia sekarang sedang mengandung dah beberapa minggu. Teruja tak?!

Nk share testimonial dari kawan ni. Bermula dari usaha dia mengambil vitamin kesuburan dari SHAKLEE. Haaa... Kalau korang nak tau, akak ipar saya yang dah 2 tahun menunggu pun sekarang dah preggy 4 bulan, hasil anak shaklee jugak. :)



Haaa, keterujaan sy makin bertambah hanya dengan 2 bulan kawan sy amalkan vitamin kesuburan ni, dengan izin Allah, ada hasil. Saya cuba korek rahsia dia. Dia cakap kadang-kadang senggugut ni akan menghalang perempuan utk dapat zuriat. Bila fikir-fikir, senggugut sy pon masih teruk macam before kahwin. So, dia advice sy ambil GLA utk hilangkan sakit senggugut.

Sy pun masih belum ada rezeki walaupun baru 4bulan kahwin. Jangan fikir bila kita makan vitamin ni kite bermasalah. Tapi cuba fikir dari sudut positif dengan keadaan persekitaran, gaya hidup & pemakanan kita yang boleh menghalang kita utk sihat & subur. Ia bukanlah sejenis ubat tapi supplement yang meningkatkan tahap kesuburan. Bukannya bermaksud kita mandu*.

Jom for those yang betul2 inginkan zuriat, kita sama-sama berusaha. InsyaAllah ade keberkatan dari Allah. Tapi doa jangan sesekali kite lupe. Mane tau sy & korang semua dapat melahirkan "anak shaklee" nanti.. Aminnnnnnn :)

Utk pesanan & free consultation, kindly contact me. I'll give u the best price sampai kita semua berjaya menghasilkan zuriat. InsyaAllah.. Ingat keyakinan diri kita akan menghasilkan ion2 positif dalam diri. :)

Izah Mohamed SID 1091260
0182413545 | WhatsApp | Viber | LINE | WeChat


1 comment:

Related Posts with Thumbnails