My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, February 26, 2014

Kejadian pertama selepas 58 hari!

Sakit pulak hati kita. Pagi tadi tetiba hubby cari selipar 'Reef' dia xjumpa. Memang la xmahal pun. RM20++ je pun. Lusuh pulak tu. Haha! Tapi yang sakit hatinya selipar gitu pun nak di curiknya.

Hari tu penah sekali hubby cakap budak rumah sebelah pun ade hilang selipar. Lagi pulak rumah dorang ada pintu pagar. Umah aku memang terlopong gitu haa. Padahal selipar tu betul2 letak depan pintu umah. Sebelah pulak dengan bilik tidur.

Heran betul memang tak dengar langsung orang menapak atas simen. Biar tersadung la ye depa yg curik tu. Haha! Sekadar peringatan. Bukan nk sumpah seranah pun.

Ni kejadian kecurian selipar pertama berlaku selama 58 hari di rumah sewa :p

2 comments:

  1. Selipar hilang xpe.. jangan suami hilang.. hilang kesabaran

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhaha suami hilang meranaaaa. nauzubillah..

      Delete

Related Posts with Thumbnails