My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, February 9, 2009

Monday, 17:21 PM

Current mood: bercampur-baur

Abg call aku td kul 17:21 pm..
Excited sangat.. Tp sedih pn ade..
Ntah, aku pn xtau ape yg aku rasa skrg..

Aku rindukan dia sampai aku speechless..
Aku xtau nk ckp ape..
Sekejap aje boraknye sbb dia ngah driving..
Tp yang aku tau, aku RINDU dia sgt2..

Footnote: aku perlu rest kn minda aku. sbb tetibe ter'emo'.. ntah.. aku pn xtau ape yg tjd kt aku..

21 comments:

  1. relax okey!
    ore key ado..
    sila lah rindu pd sy pulal!
    hahaha=p

    ReplyDelete
  2. rindu....
    rindu serindu rindunya o.....

    lagu spoon...

    ReplyDelete
  3. sue,
    ngah rilek laa nie.. rindu dlm ati.. xnapok.. hehe

    dato,
    huhu.. lagi laa buat daku rindu pdnya.. uhu

    jard,
    hehhee :)

    ReplyDelete
  4. hehehe...bahagianya dia
    tapikan...ceria2 selalu

    ReplyDelete
  5. Itu lah yang dipanggil insan yg berperasaan... kalau tak rasa rindu tu bukan orang namanya... tahniah sebab confirm anda memang orang... hik hik

    ReplyDelete
  6. angau! har har.. masa bercinta semua seronok la...busuk pon kate wangi...

    wakakakkakaka..

    (^_^)

    ReplyDelete
  7. kenapa tak rindu kat Allah swt yer,
    kenapa tak rindu kat ibubapa yer...

    ReplyDelete
  8. windu..mmg seksa..sy mmg xblh tahan rindu..even kul 12 mlm pun tp klau sy rindu dia sgt2..sy akan drive g umah dia then ckp kt dia sy ada kt bwh..salu kene marah sbb wat gitu tp sy mmg xblh tahan windu..huhu..
    dpt peluk dia kejap pun xpe janji sy tau dia ada..hurm so obses kn..haha..:) wink

    ReplyDelete
  9. aduh kawan aku neh sedang merindu neh..
    huhu..
    derita ek?
    sengsara ek?
    Rindunyer dier..

    **mesti ada satu 'benda' besar membuak-buak di dada..
    dan itulah RINDU..

    ReplyDelete
  10. rindu menjadikan kte lebih menyayangi apa yang kite ada..

    tak sah kalau tak rindu kalau dah jauh2 kan..same goes to me..haha

    ReplyDelete
  11. besi,
    hehehe bahgia selamanya..

    nazz,
    haha mmg i ade prasaan laa..
    xkn laa xde plak.. alien pn ade kot.. hahah

    apisz,
    eleh.. jeles lew tue.. hahaha

    anony,
    sy stil igt smua tu..
    RINDU pd Allah tu kekal..
    sy juz mnyatakan rindu sy je..
    bkn bermaksud sy xmerinduiNya & ibu bapa sy..

    zaza,
    hush tu critical tu. sy xde laa sampai cmtu.. nk peluk jauh skali.. hehe
    nant kwin laa baru dpt peluk2.. :)

    pearls,
    betol2.. ble rindu tu terseksa gile..
    klu xdpt lepas mmg sakit dado den.. haha
    tp at least dpt dgr suare pn xpe.. :)

    eilya,
    hehe tu la pasal.. merindu tanpa kata.. sbb sy jarang nk gtau kt dia sy rindu dia.. sy nk dia rase aura sy sendiri.. bisa kah terjadi?? heheh

    ReplyDelete
  12. memang yang jauh perlu dirindui sokmo. Jauh dimata, dekat dihati.

    ReplyDelete
  13. Ngeee..
    Rindu tu anegerah beb..
    Layan jer..

    SElagi Rindu tue ada, makanya CINTA itu KUAT!

    ReplyDelete
  14. sabar ya..
    kalau dh jumpa nnt blh lepaskan rindu tu..:)

    ReplyDelete
  15. DrSam,
    betul tu.. jauh2 drindu la. hehe

    pearls,
    hehe iyeke cmtu?? ;p
    cinta dlm hati eyh.. hihi

    eliza,
    hehe bile pulak leh jupe pn xtau laa.. hihi

    ReplyDelete
  16. aku rs cm kenal jek...ooooo sorok2 kapel yer...jeng3 aku da tau...bile nk kenalkan ngn aku neh?nk kenal gop bakal abg chik aku..lalalala

    ReplyDelete
  17. ahahha mane ade aku sorok.. xde sape2 pn.. tu rekaan semate2.. trust me babe! :)

    bakal abg chik xtau laa sape..
    klu ade tu ade laa..
    aku tunggu kakak2 ku dlu mkn nasik minyak.. hehe

    ReplyDelete
  18. oooo lagi x mau ngaku yer...xpe la nk sorok ngn aku...sape la aku ni kan...kwn lame je...smoga bahagia... tersyahdu le plek

    ReplyDelete
  19. haha nk ngaku amendenye..
    hidup kn ade pasang surutnye..
    tu kisah lame..
    klu ade 'new chapter' aku gtau mu eyh.. :)
    amin.. mu pn hepi sokmo.. :)
    aku pn slalu doakan yg terbaik utk kwn2 aku.. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails