My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, February 24, 2011

Main tarik-tarik rambut...

Assalamualaikum...

Sangatlah jarang aku hapdet blog pepagi camni kan. hehe! Sementara ade kesempatan kejap ni, karang jelah ape yang terlintas dlm kepala.

Penah main tarik-tarik rambut? hehehe! Mestilah kannn.. aku dulu tarik-tarik rambut dgn adik bradik je. Sib bek ade adik pompuan ramai. Kalau adik laki xleh, sebab rambut pendek. ahakss! Tapi zaman sekarang ni, ade je gado-gado stail tarik rambut. Sib bek ade rambut, panjang pulak tu. Nak selamat, pakai rambut palsu.. Bila ditarik, tak terasa sangat sakitnye sbb memang rambut dah tercabut terus dari kepala! erkkk...

Buruk la wei main tarik rambut ni. Xmatured langsung. Cuba korang pegi main tarik tali ke ape. Ade jugak faedahnye. Boleh gak la kuatkan stamina korang kan. Takpun korang pegi tarik kereta orang yang tertunggak bayar. ahakss! Parah....!

Aku teringat time aku darjah 3 dulu. Yelah, zaman jahiliah tu. Tak tahu apa-apa. Penah sekali aku bergaduh kat sekolah. Tapi takde tarik-tarik rambut ok. Sebab time tu dah pakai tudung. eeee, baikkan saye :p Tapi nasib baik umi aku tak tahu. Kitorang bersama geng masing-masing jumpe kt belakang kelas time balik sekolah. Waaaaahhh! Dah macam gangster aku rasa. Tapi time tu tak tahu lagi ape tu maksud gangster. hahaha!

Tp seingat aku, sempat balas-balas cakap je. Masing-masing menjerit-jerit tinggikan suara. Last-last bersurai camtu je. Xde adegan tarik menarik rambut, selak-selak kain segala bagai. & xde jugak rakaman 3GP through henpon & dihaplod kt FB! hahaha... tapi siyes, sungguh kelakar bila ingat time tu. haiyaaa!

Udah-udahla tu korang, asal bergaduh je tarik rambut. Try buat mende len. Kalau rase geram sangat kan, print gambar musuh anda tu, lastik bertubi-tubi guna lastik cicak! huahahaa... Takyah la buat keje tak cerdik, dah besar panjang dah pon kan. lalalala....

Notakaki: Pernah tertarik kain pelikat abg aku sehingga menampakkan 'tuuuutttttt'! Time tu zaman budak-budak lagi. ahaksss!

3 comments:

  1. gua ernah tgk kes tarik2 rambut depan mate ni...dasat woo

    ReplyDelete
  2. tarik2 rambut tu bl gaduh dah jd habit perempuan...ngeeee

    Sedikit Tips Blog Kepada Blogger

    ReplyDelete
  3. kalau budak laki tariklah misainya..woo..sakit kot!;)

    heehhehe..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails