My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Sunday, July 7, 2013

One step closer. Thank you Allah...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah. Syukur kepada Allah swt. Semalam, segala perancangan sebulan yang lalu terlaksana dengan izinNya. Bersederhanalah dalam segala urusan. Permudahkanlah apa yang sememangnya mudah untuk kita. 

"Ya Allah, andai dia milikku Kau sabarkanlah hatiku. Andai dia jodohku Kau tetapkanlah imanku. Biar kami bersatu di jalanMu. Amin..."       

Terima kasih pd famili tersayang yang byk membantu menguruskan segala hal dan banyak bagi support. To all my frens, thanks you so much. To my future husband, thanks for everything. No word can describe! You are the sweetest gift given by Allah. InsyaAllah...

One month to go. Semoga Allah permudahkan semua jalan untukku menyempurnakan segala persiapan. InsyaAllah, semoga dengan keberkatan Ramadhan yang bakal menjelma semua akan berjalan seperti yang dirancang. Amin...

Semoga ikatan yang bakal terjalin ini kekal ke akhir hayat yang ada. Amin... InsyaAllah, details majlis akan dipublish dalam masa terdekat. :)

 

 

1 comment:

Related Posts with Thumbnails