My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, November 28, 2013

Macam-macam yang nampak...

Haru betul harini. Since pukul 11tgh tadi kepala dah mula rasa pening. Perut belum terisi, terpaksa kemam gula2 HACKS sebiji. Pahitnya mulut macam orang takde deria rasa. Asben bawak naik pisang 5 biji + ayam seketul. Bau ayam goreng tu buat aku makin pening.

Asben pun dah mula telan ubat sebiji and terlelap 20minit time lunch break. Aku memang xleh nak bukak mata dah. Beratnya kepala. Since mlm tadi kapal rolling plus angin kuat kt luar.

Sedang terlelap tu macam2 pulak la aku mimpi. Mula2 rasa mcm kapal rolling 360 darjah. Serius macam real. Bukak mata, keadaan still mcm biasa. Pejam mata balik. Nampak umi abah pulak atas kapal ni. Mcm aku kat rumah. Bukak mata balik, keadaan masih mcm biasa. Huk3. Paling tak leh blah aku rasa kapal ni bergerak atas jalan raya. Haaaa! Siap dah sampai nogori kau! Siap nampak signboard satu-satu. Siap singgah pasar malam. Rindu betul aku kat darat rupanya. Hahaha!

Itulah hakikatnya bila rasa nak sgt cepat sampai ke darat and cepat2 meninggalkan kawasan terhuyung hayang ni. Nikmatnya terasa duk kat darat setiap kali mabuk menimpa. Hihihi!

Notakaki: Suami pesan makan pisang tu kasi abis then telan ubat. Sambung tido blk. :)

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails