My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, November 23, 2013

Si demokkk yang malu!

Seriously, kat sini asyik makan jer. Makanan yang tersedia tu tak leh nak cakap la kan sedapnye. Kalau duk dalam bilik layan muvie pun nak kunyah2 jugak. Ala2 duk dalam cinema. Biskut sure abis kejap jer. Huhuhu!

Aku : "Temanla pegi gym... awk duduk je teman sy k.." (gelak jaat)

Hubby : "Malam2 ramai orang la yang. Budak2 deck sume main gym mlm2.." (senyum)

Aku : "Ala... dah tu time bile nak pegi nyer.." (dah keluar muncung)

Hubby : "Ala, awk pegi la pagi2. Kan semua org keje. Kul 8 awk masuk, gatih-gatih basikal (kayuh basikal) kul 8.30 awak turun la makan. Pastu naik atas balik tido." (sengih2 gituu)

Aku : "Haaa. baik takyah gym. Lepas mkn tido. Hahaha! Alaaa, tp takut la g sengsorang. Kang org tgk kang, malu laaaa.." (gelak besar)

Hubby : "Nak malu ape nyerrrrrrr. Sume orang keje la time tu sayang oii. Takdenye orang nk lalu kat gym tu."

Haha.. pandai pulak malu pegi gym ek. Time makan tak hingat dunia. Oh makanan! Hahaha! So, setakat arini memang belum pegi lg la ni. Mencari kekuatan nak pegi sendiri. Oh suamiku! Hihi! Tapi kekadang tu taknak makan nasi malam2 aku pegi sebat bihun PAMA. Tak ke same je tu aku makan sepinggan nasik! Aduhaiii....

Diet supplementary tu mmg ade bawak, berkoyan-koyan. Tapi kalau dah nafsu tu takleh nak control, alamatnyer.... musnah hancur semuanya... Hihihi!

Caiyokkkk izahhhhhh :D


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails