My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, March 15, 2011

Aku dah redeem TOKEN.. terima kasih CELCOM!

Cewahhh... korang mesti tau kan yang CELCOM SALE REDEEM TOKEN tu kan. Lupa la since when Celcom ni buat sale ni. Sebab banyak sangat kot Celcom ni buat sale. Macam-macam.. biaselah nak attract customer kan. Tapi aku memang PENGGUNA SETIA Celcom pun.. ahakss!


Sejak form 4 dulu, 1st time gune handphone pun aku memang pengguna no celcom. Time tu masih nama TMTouch kot if i'm not mistaken. And no tu sekarang masih ada & masih aktif. Aku bagi abah aku guna. Aku ingat lagi, time tu harga nak beli starter kit prepaid bukan murah. RM150 hokey! Korang bayangkan aku cekau mana duit RM150 plus beli handphone lagi... (guna duit sendiri) masa berumur baru 16 tahun. Masa tu parents aku langsung tak tahu aku punye plan.. Last-last kantoi jugak! hahaha...

Semalam first time aku berjaya redeem token aku yang terkumpul sejak beberapa bulan lalu. hehehe! Takde lah teruja yang teramat sangat pun. Sebab yang ni pun aku guna account untuk broadband. Tadaaaa....


Setakat ni dah kumpul 24 token. So semalam dah guna 20 token untuk diskaun RM50. Okla tu kan. Jimat sikit bill payment untuk bulan ni. So, perlu bayar RM18 je lagi. hehehe! Tenkiu lah celcom.

Notakaki: Sekarang ni pun aku guna UOX since aku study. Jimat & memang berbaloi-baloi lah. Bonus airtime pun selalu je dapat. Banyak guna byk la dapat. hehehe! Tapi sekarang ni tunggu UOX nak bertukar jadi Xpax balik.. huhuhu... Tinggal lagi setahun... sob..sobbb

6 comments:

  1. OOo.. itulah guna menda alah Token ni yee..MMm..Baru tau..Hehehe

    P/S : Salam perkenalan.. Dtg bertandang dari blog En.Ben.

    ReplyDelete
  2. bagus tu skrg ni jimat je dik ape pun. takleh nk bazir sgt. ade deal terbaik gune kan je. dorg ni kaya juta2 tau. haha. ape lagik! :D

    ReplyDelete
  3. I tak redeem pun lg. Sbb token I baru ada 19. HEHE. tapi my mom punya token dah amounted to 98 !! hari tu pergi celcom blue, kalau 50 tu boleh redeem untuk Samsung Galaxy Tab ! Tapi my mom tak nak. So maybe nak redeem utk Nokia C3 je. Dpt lah 3 biji kot. tengah tunggu stok je ni. ;))

    ReplyDelete
  4. salam.......banyak jimat tu ..

    duit lebih tu leh buat guna untuk lain2 hal kan..

    tq singgah blog SR..

    ReplyDelete
  5. berangan la nampaknyer nk redeem utk nokia c3..manjang takder stok..huhuhu..melaka, n9 takder..tgu jer la..

    ReplyDelete
  6. ingat lagi iklan celcom lama yang pasal sms murah...dia cakap "kenapa awak tak boleh cakap ke ?" haha...lawak2... UOX memang terbaik..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails