My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, November 24, 2011

Alhamdulillah... rezeki 24/11/2011 - Huawei Ideos S7

Assalamualaikum...

Tak sangka pagi tadi dapat email ni..


Klik untuk tumbesaran...
      
Try call tapi tak dapat. Disebabkan KPT sebelah KPL je, aku pun decide pegi hantar by hand je. If mende ni xwujud ke boleh terus serang kan. hehehe...

Alhamdulillah.. pegi jumpa Pn Sarina & dia cakap boleh ambik hadiah tu lagi 2 minggu. Tak kisah la lama lagi pun asalkan betul kan. Tapi aku tak pernah terfikir pun ada cabutan bertuah ke apa masa buat kajian tu. Aku fikir kalau buat kajian tu untuk dorg simpan details mane tau nak bagi kerja lagi baik ke kan.

Tup-tup dapat email tu. So aku check dalam Website graduat.mohe.gov.my/kajiansusulan, aku fikir dorang akan undi untuk dapatkan hadiah. Rupanya dah terpampang nama pemenang & hadiah ape yg bakal dapat. Alhamdulillah, org ckp rezeki. Festime seumur hidup dapat merasai peluang macam ni. Syukur alhamdulillah...


Eksaited kot terpampang nama di situ.. :)
Aku pun sempat google amende la Huawei Ideos S7. Oh rupanya Android Tablet. Erk... dulu beria-ia nk beli Galaxy Tab ok. Cuma tak mampu. muahahaha. Tak sangka Dia balas kesabaran aku. Alhamdulillah.. Nanti dah dapat aku tunjuk ye.. ngeeeeee~



Notakaki: Di sebalik kesedihan yang sedang aku alami, Dia berikan aku rasa kegembiraan. Alhamdullilah.. syukur padaMu Ya Allah.

4 comments:

Related Posts with Thumbnails