My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, November 2, 2011

Semalam yang tak seindah dari biasa

Assalamualaikum & morning..

Lamanya tak update blog. Bukannya kerja yang bertimbun membataskan semua, tapi rasanya seminggu dua ni asyik tak duk umah je. Camne nak update. Laptop berat plak nk bawak ke hulu ke hilir. Lainlah ada galaxy tab ke ape. ahaks! *hint

Semalam.. hari yang paling membosankan bagi aku. Selasa yang sangat tak best. Badan rasa lemau semacam. Mungkin dah lama tak drive jejauh pagi-pagi hari. Until this thursday, terpaksa berulang alik dari Shah Alam - Putrajaya. And on friday pulak drive balik Terengganu. Ya Tuhan, cukup rehat ke aku nanti?

Hopefully boss tak bacalah blog aku ni ye. Just nak update untuk semalam. Sangat-sangat lesu badan, sampaikan 1 keje pun tak aku sentuh. Yup, honestly! Seharian makan gaji buta. Astaghfirullah.... So harini aku datang ofis dengan penuh semangat untuk buat kerja tertangguh. Alhamdulillah... selesai sudah hampir separuh.

So, take a break kejap. Teguk air putih sambil makan kerepek, tetibe teringin nak bukak blog. So, update la terus. Alang-alang dah ade BE dua. hihihi! Nak cakap banyak sangat tu takde lah, lepas jugaklah minyak kete untuk 2-3 minggu, tu pun kalau tak bergerak jauh. 

Tapi semalam memang sangat-sangat down. Nak bercakap dengan orang pun malas aku rasa. Tapi sekurang-kurangnya takdelah aku nk berang tak tentu pasal kan.


Notakaki: Terkadang ada sesuatu yang bermain di fikiran kita sehinggakan menggangu konsentrasi kita untuk focus.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails