My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, June 27, 2013

Tiba sudah kunjungan yang dinanti...

Assalamualaikum...

For sure sesuatu yang mengembirakan bagi aku & family. Menerima kunjungan tetamu istimewa buat julung kalinya. Umi akulah yang paling busy. Aku? Berdebar je lebih. Haha! Tapi mestilah tolong apa yang patut...

Tanggal 25 June 2013, this is the first time in my lifetime... menerima kunjungan keluarga seseorang, yang tak lama lagi akan menjadi sebahagian dari hidup aku. InsyaAllah, semoga Allah permudahkan jalan untuk kami. Amin....

Takde ape yang special sgt pun. Hanya kunjungan sebagai 'Salam Perkenalan' untuk mengeratkan lagi hubungan silaturrahim antara kedua-dua family. Tapi sebenarnya aku dah sedia tahu plan A-Z. Pertemuan dimulakan dengan aktiviti makan-makan. Lepas kenyang perut, hati dah suka barulah boleh berborak sakan. Bila masuk bab 'hajat' tu aku dah mula malu-malu. Haha! Takleh blah! Orang cakap macam 'senyum-senyum kambing' gitu laaa... Haha! Seriously, annoying dgn diri sendiri! ;p

Rasa berbunga dalam hati tu tak yah nak cakap la kan, but control ok! Takkan tetibe nak bersorak! Haha! Terkejut je bakal MIL tengok bakal DIL sedemikian rupa. Terus reject! Kah3! Tapi ia memang satu moment yg sangat chomel untuk dikenang. :D

So nanti kita tunggu jelah 'pertemuan' kedua pulak... :) 




Notakaki: Selalu jer duk berangan sapelah nanti yang akan bawak famili dia datang jumpa famili aku. 27 tahun tunggu, baru muncul. So, now dah jadi kenyataan. Dialah orangnya. Thank you for the efforts. :)

 


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails