My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, January 3, 2009

Ada apa dgn sabtu??

Acceli, xde ape pn yg menarik dgn ari isnin ni. Sbbnye sayep mmg kesunyian sorang diri di rumah. aduyai, kene tinggal ngan sume org.Bgn pagi td sedar2 je Jaja dah kuar.. uwawawaw.. Dah la ujan pulak tu kt luar. Ptt laa time tido td rasenye cam xmo bgn.. hahaha.. Tetibe perut pulak bergendang 'dondang sayang'.. Pandang atas meja ade beberape buku 'cheese bread'.. hurm best jugak ni klu boleh ngap.. ;p Bekfast aku pagi ni juz 'cheese bread'. xpelah, best jugak mkn roti time2 lapa..

"Ira kuar shoping kt mid valley.. Nono pulak pegi umah puan.. Then jaja lak kuar pegi Times Square.. Aku?? x ke mane2.. juz stayin at home.. sob..sob..sob

Ape aku nk buat ari ni ek?? Ntah laa, xtau nk buat ape. Bangun je td aku terus ngadap laptop. Update blog! Pandang kiri kanan sume org xde. aku kesorangan.. uhuk Tp xpelah, aku layan jelaa tenet ni tunggu sampai dorang balik. Tp xtau laa pukul bape baru dorang balik. aduyai, jgn sampai aku tdo sorang mlm ni udah laa.. Yelah, ni kn weekend mestila sume kuar rendek2. Tp aku malas lak nk kuar. Rasenye better duk umah tp bosan n lonely jugak duk sorang2 ni yek. Nak begerak xlarat pulak. Sakit sendi tulang! hahahaha... cettt! cam org tua je dah sakit2 sendi..

Oklaa korang.. stkt ni dlu aku update. Nk tinjau2 mende yg patut.. ;p

Footnote: tension jugak xde org kt sekeliling ni. rase cam duk lam utan sorang2. kan laa nk bckp ngan dinding lak. kan org ckp xbetul pulak.

4 comments:

  1. salam tahun baru dan salam perkenalan,

    Sunyi itu jika dihayati memang sesuatu yang indah. Boleh merangsang minda dan masa mencari ilham bagi saya.

    ReplyDelete
  2. happy new year n slm perkenalan gak..

    betol gk tu, tp sy suke sunyi2.. hehhe cam buntu n mati akal. xtau ape nk buat.

    ReplyDelete
  3. hi darling

    sian nye u sorg2 eh.. bile kite nk gedate lg?
    so far i free skang
    heheheh

    ReplyDelete
  4. tu la pasal yunk.. i xkuar sbb xchat (u phm2 la sakit pompuan hehe).. klu x mmg i ikut.. uhuh

    nant la i plan ek yunk..
    insyaAllah

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails