My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, January 10, 2009

Quick update!

Semalam (09/01/09).. aku, nazeerah, norliyana & bibi sempat pegi shopping sakan. Kitorang pegi Seri Hartamas, OU, IKEA and The Curve. Best siot! Sempat ambik gmbr kt Kariza Design Seri Hartamas je. Kuar nye dr pagi kul9 lebih then balik umah lepas isyak. Gmbr2 tu sume nant aku update kn balik.. Ni pn baru je sampai umah. Xlarat laa nk upload gmbr ke ape. Nk update citer pn malas lagik.. whee~

Puas jugak laa dpt shopping sakan semalam.. Tp yg penting duit banyak habis laa..
:D

2 comments:

  1. wah.. syok nye g shopping! ni yg jeles nih!
    hehe
    ;)

    yunk.. amik award kt blog i k...

    ReplyDelete
  2. hehehe i teman org shopping je yunk..
    tp i pn tejebak same.. uwawawa
    pokai2! uhuh

    okeh2.. tenkiu ye yunk!
    sok i ambik.. :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails