My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Sunday, July 31, 2011

Rindu bersahur zaman belajar...

Masa kat puncak perdana tiga tahun lepas, 2008. Rindu betul time berpuasa bersama housemates. Bila malam je sibuk pikir nak makan apa. Kekadang tu dah beli siap-siap masa berbuka, tunggu panaskan untuk sahur je. Yang aku tak boleh missed ialah TOMYAM warung LUCKY kat kandang UITM Puncak Perdana. Perghhhhhh....tiap-tiap hari makan tak jemu weh. Risau aku kot-kot abe kedai tu dah mandrem! wakakkaka

Tapi takdelah, lepas abis study xde pun aku ingat kat abe warung tu ke ape. (tetibe) Tapi serius, sangat rindu keadaan itu, sahur beramai-ramai. Macam-macam ragam semua kawan-kawan aku. Ada yang liat nak bangun, ade yang beria-ia nak sahur tapi last-last xbangun sampai ke sudah. Ade yang bangun teguk air segelas je. haish... rindu sgt lah!
Paling rindu jugak sebab ade orang yang kejutkan bangun sahur.. opppppsssss! Kisah lama yang dah lapuk. hehehe! Sudah 3 tahun berlalu, 3 tahun jugaklah xde orang tolong kejut sahur, sms or call pepagi buta suh bangun.. hahhaha! Kelakar oke...tapi rindu jugak saat tu. :)

Tapi kat kampung pun sama seronoknya sebab ade orang kejutkan jugak.. kejut sampai bangun! Lepas tu boleh dgr lagi suara membebel kalau taknak bangun. She's my lovely umi... My umi akan kejutkan aku dulu, lepas tu aku pulak jadi juruhebat kejut semua orang. hehhee.. Dengan ragam 2 adik aku yang masih cinonet ni. Paham-paham jelah....

Notakaki: Selamat bersahur kepada semua.. jangan liat nak bangun, Esok ade yang buat alasan taknak puasa sebab tak bangun sahur.. :p

1 comment:

  1. selamat menyambut ramadhan dan menjalani ibadah puasa....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails