My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, December 21, 2013

Baju & seluar takde!

Oh sangat lapar. Hubby ckp nanti dia bawakkan bihun goreng. But i refuse to eat that... loya tekak. Rasa nak makan sesuatu yang pedas, panas & berkuah.



Aku: Yang, rase nak makan meggi lah.. Boleh la deh? (ayat memujukkkkk abis..)
Suami : Takyah lah. Nanti bawak naik bihun. Makan bihun deh?
Aku: Alaaa.... Rase nk megi. Nanti org turun pegi buat then bawak naik bilik.
Suami: Okaylah... (mengalah sebab aku degil.. Huhu)



Tetiba cari track suit nak pakai turun pantry. Haaaa??? Baru teringat beg hubby dah bawak turun main deck. Yang tinggal blouse, jeans and tudung. Baju yg aku pakai skrg pun short sleeve shirt.

Aku : Uwaaaa... Nak pakai ape ni. Sume dalam beg. Tudung pon ade tudung belit2. Xkn nk turun pantry pakai lawo2 sgt. Siap pakai jeans. (buat muka sedih...)
Suami : Takyahlah. Kejap lg org buatkan megi bwk naik atas ye.
Aku : yeayyyy!! (senyum lebarrrrrr)

Tenkiuuuu suamikuuuu sayanggg.... Banyak dah berkorban utk saya sepanjang sebulan belayar ni. Huhu... Really appreciated it.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails