My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, December 16, 2013

Oh ketinggalan zaman ke??!

Oh sadis jer rase. Haha! Al maklumlah orang tak reti ape-ape. Budak innocent memang camni.

Duk tengok orang upload photo dgn hashtag #ootd. Puas duk mikir ape ke benda la acronym tu. Tak puas hati sangat mintak tolong cik google. Scroll bawahbaawah cari yang berkaitan... Nahhh ambik ni. Ni rupenye mendalah dia....


Siap ade dalam urban dictionary okay. Kelasss jemah! Haha... Tak kisah la, malu bertanya sesat jalan. Malu makan lapar. Malu belajar tak pandai-pandai la... :D

Tapi aku tak bole gune hashtag ni sebabnya aku tak reti nak peragakan pakaian yg aku pakai. Apetah lagi nak pakai lawa-lawa, berfesyen-fesyen nk tunjuk kat orang.. ;p 

2 comments:

  1. Hehehe... Thanks babe!! Saya pun tak pernah tau sebelum ni... Tapi tengok org hashtag xpernah bother pun nak look up... Hehe

    Jemput singgah blog saya juga ye... Masih baru dalam dunia blog ni... Kalau ada tunjuk ajar sangat dialu2kan :)

    www.blog-wafee.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails