My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, December 2, 2013

Gosip hangat!

Amboi, semua tebeliak bila sebut pasal gosip kan. Haha! Takde nak gosip sangat lah. Aku bkn peminat fanatik yg nak bergosip sakan. Cukup sekadar melepaskan batuk di tangga. Eh betul ke perumpamaan tu. Haha!

Kat sini TV ada tapi siaran takde. Everyday cucuk external HD kat laptop then scroll all the movie downloaded, xpun pasang je video UAI. Biasa before tido akan pasang video UAI, pastu aku yg paling gelak kuat, ganggu asben nak tido. Eh, lari topik pulekk. Hihi! So nak bergosip MELODI, MELETOP, GALAKSI ke memang takde lah. Lg plak aku dah lame sgt tak layan mendalah tu sume. Since ade FB ni jelah kan GOSIP lebih zasssssss senang jer dapat info. Scroll down sikit, ade Ohbulan la, scroll lg, eh ada Beautifulnara pulak. Lagi dan lagi belambak2 sesawang gosip.

Normal la kan, tipu kalau aku cakap nak jugak tau gosip but takdelah beria. Bila dah baca tu xde nak emotional sangat duk komen sampai panjang berjela. Haha! Kes biasa terjadi di ruangan gosip. Aku biasa ngomel sendiri je. Kekadang tu aku jd radio penyampai kat asben. Sebab itu jelah teman borak aku kat sini. Asben layan tak layan jer. Haha, padan muka!

Tapi takpe asal boleh bercakap-cakap. Aku memang banyak mulut. Klu bercakap memang tak berenti. Asben jadi mangsa layan sembang. So, sekian gosip kak jemah utk hari ni...

Pssstttt... tapi nak jugak la sikit. Pe cer Shila Amzah, Johan & Luna?? Hahahahahahahhaha... :p 

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails