My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, December 5, 2013

Pengembaraan mungkin akan terhenti..

Unofficially news! 

InsyaAllah akan diupdate later bila dah dapat berita sahih. Yang pasti 70% akan jadi kenyataan. Mungkin pengalaman aku di tengah laut ni akan berakhir dalam masa 2-3 hari lagi. Dan kami akan memulakan kehidupan baru di tempat baru... yang penting adalah di daratan! Back to normal life. :)

Acceli, keadaan tu kami dah standby sebelum naik belayar lagi. So, memang akan dua kemungkinan. LEAVE or STAY. Frankly speaking, i prefer to leave rather than stay! But not for my husband... Hehe!

Mungkin Allah tak sanggup tengok aku menzalimi diri sendiri... menahan perut setiap hari. Haha! Tengok lauk-lauk yg ada aku dah naik muak. Aku dah mula teringin nak makan ikan singgang, sayur lemak, tomyam, budu, sambal belacan kat kampung. Baru 2 minggu aku dah mula rasa jemu nak menelan lauk kat sini. So bad.. mungkin cara masak yg membezakan. Susah lah klu dah tekak ore ganu klate ni. Haha! Pegi mane-mane pun mesti nak kene ada rasa keaslian masakan pantai timur.

Tapi orang lain makan rilek jer. Bukan xsedap, tapi tak kene selera. Dun get me wrong! :D Lidah aku memang tak reti nak menipu. Kalau tak leh telan, memek muka aku sgtlah annoying! Kalau tukang masak tu tgk respon aku makan masakan dia camtu, mau dia gantung diri kat pokok togeh!

Eh tapi itu bukanlah penyebabkan aku akan tinggalkan kapal ni. Reasonnya masih lagi mengikut suami. Cuma kene tunggu berita sahih. Tungguuuu.....

Notakaki: Counting days.... tiktok tiktok jam di dinding bergerak lah laju-lajuuu



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails