My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, September 21, 2010

Suka ke tak suka???

Adeh.... tak suke bile orang yang tak dikenali terlalu mengambil berat! hahahah! Itulah aku... so what?? Sebab ape tak suke??? Memang aku tak suke laaaa... Mau cakap camne lagi.. Lagipon dia bukan famili aku pon.

Tak salah nak care bout others tapi janganlah terlalu eh... Bikin aku jadi annoying la bro! haahaa! Gua tak kenal lu sape... haaaa! Dah dah kuar ayat brutal tang tang aku...

Tak perlu nak details segala bagai ok. Sebab aku sememangnya tak nak tahu semua. Cukuplah ape yang perlu saja untuk diutarakan.

PERIOD.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails