My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, October 3, 2012

Abis sume nak naik!

Haiyooo. Petang tadi pegi beli makan kat mamak. Dah lama sebenarnya tak beli makan kat situ sebabnya ade port lagi menyelerakan utk mengisi perut. Disebabkan tadi semua malas nak bergerak, so solutionnya kat mamak aje lah jawabnya.

Rasa macam nak makan mende berkuah, panas-panas, pedas.... ape lagi tomyam la kan! Huhu! Order megi tomyam, dah la lambat siap. Time nak bayar, terkejut jap. Selalunya beli makanan sama baru RM5. Sekarang dah naik 50sen. Aiyoo... Aku tanya mamak tu asal tetibe naik harga ni. Dia tak jawab. Then aku tanya... 'sebab gula naik ekkk'. Sambil senyum sambil angguk-angguk. Huwaaaa....

Aku complain lagi. Bukan guna gula pun dalam tomyam ni. Kalau gune pon bkn sebungkus. Uwaaa tak puas lagi aku. Hahahaha! Speechless mamak tu. Geram sungguh hati kita. huhuu

Nasi goreng ayam lagi melampau...RM6.50!!!! Huhu. Cekik darah la ane oiiii. Tapi xbaik la mengungkit makanan ni nanti kang jadi darah daging jugak. Terima jelah tp lepas ni takkan singgah lagi dah. Last choice je mungkin.

1 comment:

Related Posts with Thumbnails