My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, October 1, 2012

Perasaan & keadaan yang sama!

Dua hari lepas, tab tetibe kehabisan bateri. Time tu kat ofis. Before this memang aku tak pernah lupa utk bwk charger sebab tu nyawa tab aku. Takde tab memang bosan tahap gaban rasanya. Tapi bila check dalam beg takde. Pelik. Aku fikir terjatuh kat mane-mane. Ambik kunci kete, intai-intai bawah kusyen, takde pun. Haishhh! Takkan aku boleh lupa mende penting. So redha jelah. Nasib baik time tu dah pukul 6 lebih. 

Semalam pun terjadi perkara yang sama. Puas aku flashback situasi pagi tadi. Aku rasa aku dah unplug charger then trus sumbat dalam handbag. Macam mana boleh takde. Memang aku pasti, situasi tu aku lakukan pg td before turun ofis. Dalam kepala dah macam-macam benda bukan-bukan aku fikir. Siap fikir ada toyol ke? Erkkk... tapi toyol curik duit je, dia nk buat ape charger. Hahaha!

Aku sms adik aku suh dia tgkkan betul tak ada kat umah, sebab aku tak puas hati betul dgn diri aku sendiri. Tapinya, adik aku dah balik rumah sewa dia. Terpaksalah aku kerah otak pikir dan pikir. Dah 2 hari berturut aku merasa keadaan yang sama. Macam mende tu aku buat tapi sebenarnya tak. haishh!

Sampai umah, tengok charger masih elo melekat kt plug! Apekah??? Bengong kejap rasa. Ataupun aku just imagine? haiyooo.... Sampai skrg aku tak boleh terima hakikat yang aku sedemikian rupa! muahahaha

Notakaki: Hari tu lagi parah, towel melingkar di pinggang, satu bilik aku geledah cari towel tak jumpe. Hurm....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails