My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Friday, October 5, 2012

Cinta matiku....

Kekasih hatiku,
Terima kasih kerana sentiasa...
mendoakan saya di saat saya terjatuh,
menenangkan hati saya di waktu saya resah,
memahami saya di saat saya dalam dilema,

mendoakan yang terbaik untuk saya,
menerima keputusan saya tanpa persoalan,
menahan rasa sedih sebab saya,
memikirkan tentang masalah saya,
mendengar setiap luahan hati saya,
menelan dengan sabar setiap kerenah saya,
Terima kasih jua kerana...
bersabar dengan ragam saya,
mengiringi perjalanan saya dengan doa,
merestui setiap apa yang saya lakukan,
menyembuhkan luka hati saya dengan ayat-ayat keramat,
Apa yang saya miliki sekarang adalah kerana doa & restumu,
Doamu adalah ubat paling mujarab,
Di saat ini aku sangat merinduimu.........
Sangat rindu akan kata-kata semangatmu,
Sangat rindu dengan suaramu yang dpt menenangkan hatiku,
Sangat rindu akan raut wajahmu yang bersih itu....



Umi......
Di saat yang paling genting dalam hidupku,
Dikaulah orang yang pertama & terakhir memahaminya,
Tak pernah ku terfikir akan ada seseorang yang mampu menjaga hatiku & memberi semangat kpdku,
Ku tahu nalurimu sebagai seorang ibu,
Aku dilahirkan dari rahimmu, sudah tentu aku dekat di hatimu,
Ku tahu kau hanya inginkan yang terbaik utkku,
Kekuatan ini adalah keranamu, umi....

Terima kasih kerana menjadi ibu yang paling baik utk saya,
Terima kasih kerana membuat saya rasa disayangi,
Tiada insan lain yang mampu menggantikan tempat umi di hati kami...

Anakmu ini akan sentiasa mendoakan kesejahteraanmu dunia akhirat.


3 comments:

Related Posts with Thumbnails