My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, October 25, 2008

Bertemu si dia...

Skrg da stat stud week. hari ni aku balik kg.. horay! hepi sgt, ni baru je sampai umah. Abang dtg jemput aku kt airport td.. Flight aku dr Subang kul9.15 mlm.. Aku menaiki flight FY3144 dr Subang - KB. Aku p airport Subang dgn pakcik taxi.. Awal gk sampai, kul 8.10pm.. terus je check in masuk departure hall. Lame gk tunggu.. sambil2 tu Abang mesti call aku teman sembang.. ilang rase bosan..

Then, kul10.10 mlm tepat aku sampai airport KB.. Sementara tunggu ambik bagasi, aku intai kt ruang menunggu kt luar sane.. Aku da nmpk kelibat Abang.. all blacks! :D
Ish rindu betul aku kt dia.. padahal baru seminggu xjupe.. hehe
Then, terus nek kete.. Abang bwk aku mkn dlu kt restoran ape ntah.. aku lupe lak..
Time tu gk umi call suh balik cepat skit.. hehehe
Aku gtau umi kitorang balik lepas makan.. kejap je.. :)
Dlm kul 11 lebih baru abis mkn.. mkn tomyam yg tidak sedap! hhaahhaa

Best sgt time tu.. dpt jupe kejap pn xpelah.. yg penting Abang dtg jemput aku kt epot n anta kt umah.. kul 12.30 baru sampai umah.. Sib baik umi xtdo lagi.. Umi jemput Abang naik dlu pekene teh ke ape.. tp da lewat sgt.. dia lak terpaksa balik KB balik.. jauh gk tu.. sian 'Abang' penat.. uhuhu
Nway, thnx dear 4 ur kindness..

Balik tu penat gilew.. tp stil lapa sbb td mkn xsedap.. pewut xkenyang.. hahaha
Lepas mandi n solat igtkn dpt tido lena.. hahaha
tp Abang lak called.. ape lagi.. gayut laa lagi mlm tu sampai kul2 lebih.. aduh.. penat2..
nway, im feel so happy with him! he gives me lots of happiness into my life.. :)


1 comment:

  1. Well, since I'm seventeen in high school, I'll be going off to college next year. With that said, when is the best time to start dating? I have never thought about dating in high school because I know it is too early and usually things wouldn't work out.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails