My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, October 23, 2008

Hari yg sungguh menggeramkan! arghhhh

Geram betol laa dgn manusia nie.. ade lagi ke yg jenis selfish cmtu..
Xpenah nk pk sal org lain.. Klu kene kt tempat dia tau laa camne dia rasa..
Tp aku geram btol laa ngan group budak ni.. hurm
Aku mmg la xserap sgt ngan dorg.. tp salah sorg tu penah gk grup same ngan aku dlu time diploma kt machang.. Nk buat kerek cmtu lak.. ape kess...?!

Skrg ni aku yg kene pk lebih.. cmne nk carik grup lagi nie.. submission date da dekat.. aduh.. mmg tensi laa pale aku nk pk.. sume cam selfish gilew!
xpun repeart jelaa paper ICT! demmmm! ^$%##!#$*&(*

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails