My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, October 1, 2008

Kedatangan yang dinanti...

Hari ni hari raya.. meriah jugak kt rumah ni.. ramai saudara mara dtg bertandang.. tp sume kazen yg duk area KT xbalik Besut pn arini..
Sumone called me just now.. TUT
Dia ckp nk dtg beraya kt umah aku.. 1st tu rase cam bedebar gk la kan.. sbb nant takut gk umi tanye sape lak tu kn.. Tp ape salahnye kalu kwn dtg beraya kt umah.. Hurm kuatkan ati jelaa kn.. Around kul 12 tghari 'Abang' sampai kt umah aku.. Undang jelaa masuk umah.. Kebetulan ari tu umi buat nasi dagang.. perghh best siot! hehehhe

Aku gtau umi n abah juz kawan yg datang.. cam beselaa dorang layan.. Abang pandai ambik ati abah.. borak sal ape ntah.. rancak betul.. aku tengok jelaa disebalik daun pintu tu.. kekadang tersengih gk aku tengok gelagat Abang tu.. dia cam berdebar gile tp menten macho beb.. hahahha
Then, lepas borak je aku hidangkan Abang nasi dagang. Ajak la dia makan. Abis gk sepinggan.. Ishh entahlaa, xtau nape aku boleh rase happy lak bile Abang dtg beraya kt umah aku.. Lepas tu borak kt tangga lak.. Masa tu stil ganas2 lagi.. men sembur je.. ckp je ape yg nak tekeluar dr mulut aku nie.. tp Abang xpnh melatah.. Dia xpnh nk ambik ati atau marah ke ape.. Dia juz diam n senyum je.. Dia ckp.. "xpe, izah boleh ckp ape2 pn kt abg, sbb 1 masa nant izah akan merindui abg.." aku xde la ambik serius sgt ckp Abang tu.. sbb dia suke bergurau dgn aku..

Abang ni suke call aku.. xdela rimas pun rase tp epi gilew sbb ade teman nk borak.. Abang pndai buat lawak.. hiburkan ati aku.. slalu la gelak je time ngan abg.. aduyai.. nk pecah perut aku.. Abg pn suke nyanyikan lagu utk aku.. Mcm2 rentak lagu laa dia nyanyi.. hehehehe
Bkn nk ckp sumbang pn suare dia tp boleh laa... hehehehe
Yang penting Abang slalu je buat aku gelak manjang.. klu xdengar je suare dia jd rindu.. hahahahaha

to be continued...


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails