My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, November 15, 2008

Gula & Peria...

Alahai.. lately rase cm lain skit laa.
mungkin byk sgt stud kot.. penat otak.. (cam byk sgt je studnye.. hahaha)
tension tu biase laa kan.. cam xleh nk elak dah rase tu..
terkepit je kt badan aku.. rimas + lemas tol
acceli byk mende nk story ni..
ade pahit ade manis..
dats y title of my blog ni Gula & Peria..
korang tau kn mksdnye?? hehehe

Chapter 1 : Gula

Hurm 1 paper dah lepas.. arini last paper.. skit rase xcited aku rasa..
tp neves gk laa skit coz ni paper mgt.. aduh..
aku bab2 mgt ni mmg xleh blah skit..
aku hrp ape yg aku dah stud tu boleh menyenangkan ati aku laa..
insyaAllah.. Amin
Happy jugak rase di hati coz nak balik kg..
Jupe buah hati tersayang..
Dun get me wrong..
They are my beloved parents laa..
abah, umi.. tunggu kepulangan anakanda mu! ihihihi


Chaper 2 : Peria

Sejak kelmarin aku rase xsedap ati..
Nape abg jarang call aku.. 1st pagi semalam kul 10 lebih..
then, dia ckp nk call me back afte perform solat jumaat..
tp aku diam kn aje sbb aku nk stud..
sbb slalunye abg xkan ganggu aku stud..
then aku biarkan buat seketika..
sampailaa kul 6.59 ptg smlm.. i'v still didnt receive any call from him yet
all of sudden at 7pm.. my phone was ringing..
(ringtone like a rose by A1)

abg: "hello..?"

aku: "hello.. abg. assalamualaikum"

abg: "waalaikumussalam warahmatullah"

aku: "abg tido eyh..?? urmm"

abg: "aah.. abg xlarat laa izah. demam"

aku: "laa ye ke?? urm kene ujan smlm la tu.. tu la abg, izah suh mkn ubat xnak.. kn izah suh mandi lepas kene ujan tu.. degil tol"
.. uikss tetibe aku membebel kt abg.. urm

abg ignore je bebelan aku.. terus dia tnye..
"izah ngah buat ape? baca buku x?"

aku: "td stud.. baca laa.."

abg: "buku ape?"


aku: "buku mgt laaa. dah tu p surau ke x ni?"

abg: "dah siap2 nk p surau la nie"

aku: "owh ok.."

abg: "assalamualaikum.. love u. muaachh"

aku: "love u too. muahhx.. wsalam"

OMG, rupenye abg demam.. uhuhh
pity him.. yelah, dia bkn nk gtau aku dia makin rase xsedap badan ke ape
dah laa xde khabar berita.. aku dah duk pk macam2 dah.. :(
get well soon okay my dear..
then kul 12 lebih abg msg gtau dia xchat sgt..
xpelah cmtu.. then boleh tdo dgn nyenyaknye.. uhuhu
sadis tol.. rase sunyi skit.. abg slalu call aku..
5/6 times daily.. so, rase lain laa kalu dah jarang call.. wawawa
sekian laporan utk hari ini.. :D
~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails