My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, November 10, 2008

Afternoon mood... need to stud again n again...

adhoi... bgn pagi2.. pg sgt ke bgnnye?? kul 11! haha.. da kene pk nk kene stud..
cmni laa student life.. time ade xzam baru laa lintang pukang nk stat bace note sane cni..
ade lak tu smpt ilang note.. lagi parah.. but not me occay.. ;p
ni ngah ambik mood nk stat bukak buku laa nie..
fresh lagi laa sbb baru pas mandi.. hhaha
tp sempat ag laa update blog... sambil2 jengah mespes..
smlm dah la tdo kul 5pagi.. entah apelaa yg aku borakkn ngan ira smlm..
cm2 hal yg kuar.. mau hal dlm kain luar kain sume ade.. ihihihih
sampaikn xsedar dah kul5.. sedar2 je mata rase berat nk tetutup... waaaa
rupenye dah nantok!


haa aku nk citer skit ni.. aku sakit ati tol smlm dgn sorang budak pompuan nie..
Abg laa yg cite smlm ni.. sib baik cpt tbongkar.. klu idak, maunye dia duk tipu abg..
sampai bile pn xtau laa kn..


Dia pk kite ni bo*oh sgt gamaknye.. cm xtau ape2..
acceli budak (pompuan) ni sbnrnye penah add abg kt mespes..
tp time tu gune nick 'saya yg cute'
then sempat laa anta komen kt abg 1 kt page abg...
sib baik abg xdelete komen budak tu.. aku gtau abg xyah jelaa delete..
cam bakal tau je ape mende yg nk jadi in future..
then, budak tu jugak ade add aku kt facebook..
dats y aku rase cm pnh nampak gmbr budak ni..
baru teringat time aku bukak page abg td ade komen budak tu kt page abg..
aku cam sbb dia gune default pic sama..
then, borak punye borak.. terpancul laa 1 rahsia pasal budak ni..
yg buat aku terpana kejap.. otak aku bpusing duk pk..

Aduh.. rupenye budak ni gf adik 'dia'..
ptt la beria2 duk borak2 cam korek rahsia la ape laa.. hurmmmm
lepas tu siap gtau aku byk mende lak tu sal 'dia'tu..
makin laa aku berangin! geram pn ade ngan sikap 'dia' skrg..
igtkn da berubah.. tp upenye xde ikhlas lgsg. manis mulut je.. demm!
then, conversation aku ngan budak tu stop sampai ctu je pagi tu sbb aku nantok sgt..
bgn je pg esok trus gtau abg.. then aku terus bukak facebook n delete budak tu dr acc aku..
bkn xmo kwn.. tp aku rase aku dah xmo ade ape2 kaitan ngan mane2 yg ade kaitan ngan 'dia'..
uiks... korang paham ke statement aku nie.. gagagaga
lepas tu terus aku deactivating aku nye facebook.. xtahan laa wei..
lepas sorang2 dtg menjejaki n mganggu hidup aku. rimas! bab kate fabulous cat

Then, kt mespes pn ade delete sumenye.. abg pn delete gk.. sbb asik duk ganggu org je..
xtau laa nape motif dia buat cmni..
dah laa tu siap perli2 org lagi tu.. ape hal mamat ni nk perli2 org sdgkn dia xknl lgsg org tu..
senang2 'dia' nk jugde org tanpa asal usul... demmm!
mamat tu boleh publish note tulis cmni
(lebih kurang cmni laa ayt dia.. sbb aku da xigt full note dia cmne..)

"aku niat nk kwn je ngan mamat tu,
tp aku bg salam pn xreply,
bace blog ok.. tgk cam baik je..
tp hummm... hahahha
mungkin mamat tu nk kwn ngan pompuan je kot
sbb tu la sume kt page dia sume pompuan"

Siap publish note cmtu oo..
dia ckp cmtu sbb dia panas ati sgt kot xde respon dr abg..
yelah kn.. nk ade respon cmne.. knl pn idak tetibe ajak jupe ape hal..
lgpn abg xpnh pn ckp kasar ngan dia.. nk ckp kasar amendenye, reply msg dia pn xpnh..
dia siap kasi no fon nk suh abg contact dia..
tp abg ni very the cool man.. xcpt melatah..
abg ckp, baik kita diam diri, lama2 dia sedar sendiri laa tu..
sbb kite xpnh nk cari pasal ngan dia dlu.. betol x..
aku tau 'dia' nk suh aku baca tu.. tp mmg aku baca pn..
klu aku xbace, aku xtau laa dia duk ngata org bukak main lg..

Nk ngata org tu cermin diri sdiri dlu..
jgn duk men redah ajerrr... trademark nadia af5 aku pn tetibe tpk, nape dia boleh jgn ckp senang2 cmtu sdgkn dia xknl pn org tu.. makin laa buat aku kecewa ngan sikap 'dia' ok2.. stop pasal mamat ni.. cont balik sal budak cute td.. then, ptg smlm abg ade tanye aku.. ade org add dia.. tp aku sound trouble skit time tu.. xdgr abg gtau name budak yg add dia tu.. (pompuan) lepas tu mlm tu abg ade gtau aku yg pompuan sbnrnye 'aku yg cute' tu.. dia stil gune acc same but she changes the picture n profile info.. siap letak 24/female/tawau,sabah... info pn bukan men islamic lagi.. tiru aku lak tu.. demmm! konon2 nk pikat abg ke ape..hahaha klaka2

Bukak je page depan, abg tekejut tgk gmbr budak tu kt komen yg lame tu.. sib baik aku suh abg jgn delete komen budak tu dlu.. demmm! lps tu, ape lg terus laa abg del balik budak tu.. siap block user lg.. yg aku kelakarnye kt cni.. dia xabis2 nk kacau abg.. aku pn xpaham ape motif dorg.. dorg tu aku refer kt pompuan tu+bf dia+'dia' aka abg bf dia.. aku rase dorg komplot gilez2 punyo 3 org ni carik idea cmne nk korek rahsia or nk kenekan abg. tp 'sepandai2 tupai melompat, akhirnye kene sumpit gk!' hahaha punyelaa dorg bertungkus lumus bagai nk rak plan ito ini.. sampai sggup tuu buat plan cmtu. lastly, kantoiiiii! i laik! :D lepas tu ade lg yg buat aku panehhhhh ati! dia reply kt abg siap bg email aku lagi kt abg!!! WTF U!

Mmg abg xtau email aku yg tu.. sib baik abg bacakan kt aku msg yg dia reply kt abg tu.. ni daa lebehhhhhh ni.. siap gune email aku tuuuu... mmg aku xhalal laa perkara yg dia buat tu.. desperate gileee dorg tu sampai boleh pk hal cemtu... masyaAllah.. dia mmg nk jatuhkan maruah aku laa tu.. sib baik aku gtau abg yg tu email aku.. dorg cm nk laga2 kn aku dgn abg acceli.. skrg baru aku nmpk perangai dia sbnr.. bile dah jadi cmni baru aku nampak.. kuciwa betol aku dgn sikap 'dia'.. aku igt dia berubah.. sbb aku lebih suke bersikap diam diri.. tp 'dia' yg lagi aktif dr aku utk nk laga2 aku ngan abg.. hurm.. sumtimes aku tpk kenape laa dorg sggp berkomplot utk wt plan itoo ini.. sdgkn aku xpnh dah ganggu hidup dia.. berpisah cara aman.. cara baik.. dia gk ckp dia boleh lepaskn aku.. tp nape ckp xserupe bikin maa??? confusing! hurm malas dah aku nk pk.. wehhh.. nk cont stud lak.. aduh.. dah lewat nie.. ape2 citer nant aku update lagik yehhh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails