My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Friday, November 7, 2008

Serabutnye.. :(

Tension la skrg.. makin xzm ni makin byk lak dugaan yg dtg.. aku xmo ade kaitan dgn sape2 dah skrg nie.. Nape dia stil nak ganggu aku.. Sblm ni masa aku dengan dia ade ke dia pk ttg aku.. Tp bila dah xde.. baru nak rase kehilangan ke.. demmm!
Perlu ke dia nk suh adik dia laa dtg carik aku, makwe adik dia laa.. sume dtg carik aku. ape hal! serabut laa!

Bile sume tu dtg aje nk korek rahsia.. ape bende sume nie.. nak suh satukan aku balik ke??? no..no..no.. xmungkin sama skali.. ckuplah skali tu je..
terseksa betul hidup aku skrg... sib baik aku maseh waras.. dpt pk baik buruk semua nie..
bkn niat nk buang sesape.. tp aku lebih suke sendirian.. lebih suke berdiam diri dr terus bersuara.. tp nape masih byk mulut yg bersuara xpuas ati la ape laa... ape bende ntah semua ni.. hurmm

kebaikan xperlu diceritakan pada semua org.. jgn jadi riak.. ikhlas laa dgn diri sdiri.. klu nk buat ibadat tu jgn nk menunjuk2.. jd riak dan takabur namanye tue.. kalu pn kite beribadat duk atas sejadah siang malam, tp sume tu nak ckp kt org.. xde guna.. sia2 je pahala ibadat yg kau buat.. tp aku malas nk komen ape2 sal bende tu.. aku perhatikan jelaa dr jauh.. aku xmudah nak melenting.. sbb aku xbuat salah.. aku skrg ni pn nak bersendirian nk cari diri aku sendiri..

Tp, cepat betul perubahan dia.. seakan2 nk menunjuk kt aku yg dia betul2 berubah setelah ketiadaan aku.. tp kalu balik pd hidup dia yg asal.. aku nk ubah dia ke arah kebaikan tp dia zalimi diri dia sendiri.. ssh betol nk baca ati org nie.. aku xsuke org masuk cmpur hal aku sdgkn aku xpnh nk serabutkn hidup dia.. Dia pn xde hak nk terasa ke ape sbb i didnt mentioned his name in my statement... tp tetibe nk melenting xtentu pasal xtau laa nape.. WTF!
Slma ni aku byk diamkan diri.. sikit pun xpenah bersuara.. tp dia masih nk ganggu aku.. kenapa?!

Mmg kitorang masing2 ade salah.. tp sume tu dah lepas.. aku xsuke kenang hal lame.. cukuplaa tu.

~THE END~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails