My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, November 11, 2008

Tension...tension... overload info!

Otak aku dah overlod ni.. (cam byk stud je bunyiknye..)
tp sempat lagik update blog..
siap bwk nek laptop atas katil lagi.. ahahaah
Ya Tuhan, pressure nye.. xtau laa cmne nie.. stud xabis lg dah camni..
dah xleh beze antara stud ke duk termenung..
ptg ni xturun makan pun.. rase cam malas nk gerak p mane2..
nk bgerak sejengkal pun rase xmo.. apetah lagi sehasta.. uhu
rase cam masa terbuang camtu je..
stay jelaa atas penthouse ni haa.. xbralih2..

lepas maghrib td dah stat stud.. waaa awal gilew..
kot2 mlm ni ngantuk awal lak.. demmmm
esok 1 hari lg nk cover.. byk bab lak tu nk kene hingat.. adoiii
sedang2 duk kusyuk stud.. tetibe ade msg masuk..
igtkan sape... housemate aku... ira.. hahahha
sejak kitorang gune uni pax ni mmg bermsg jelaa even duk lam umah yang sama..
mau x nye.. 1 msg rm0.05 sen je.. :)


ira: aku krim burger kt su. ko nk x?

aku: nk2.. hehe

ira: mmg la nak. burger ape dudul.

aku: huhu ayam


lapar jugak aku rupenye.. aduyai.. igtkn xlapar td..
tp terpakse kirim gk laa kn.. kot2 nk stay back mlm ni lapau plak..
tp jeles tol ngan my rumet, jaja.. dia da merdeka!
last paper dia siang td! paper jepun!
aduuuuuhhhhhh besh je dia rilek2 duk tgk muvie..
kepingin nk nengok same tp apekan daya.. kne duk diam2 stud.. haha
berputih mata lagik!
okeh.. nk cont stud lak.. kang blurr lagik..


Footnote: kalu korang nk tau time aku pressure or tension stud aku suke kunyah makanan byk2. aku rase puas kot. sampai sendat pewut aku pon xpe. tp yg sakit atinye lepas mkn mula la mata jd kuyu. tu yg aku paling xtahan godaan tu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails