My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, July 7, 2009

Dungun

Salam semua..

Im off to Dungun again for two days..
Need to accompany my mum
, she need to attend a course at UiTM Dungun..
Horey, i can meet my sister! wheee~ happy2..

Td da calling2 adik aku..
"hey lo.. tnggu kedatangan aku yerp ptg ni.. nant jumpe okeh.. "
( skemanye ayat di atas.. ;p )

Wokey, nant update lagik!


~BRB~

11 comments:

  1. "Horey, i can meet my sister! wheee~ happy2.."

    i suka u happy cam nie..

    cheers ok dear...

    ReplyDelete
  2. besi,
    mestilaa..
    dpt jupe adik tu... haha
    slame ni duk potpet2 ngan dia..
    dia xde sunyi lak.. ngee~

    Pearls,
    hehe i suke ilangkan duka.. hehe
    no lah.. mmg i happy now.. *wink*

    ReplyDelete
  3. Apapun, perbualan ko dgn adik ko tu memang formal..

    Kalo akak ngan adik akak, kitaorg bahsakan diri ni 'pompuan' jek...

    contoh ayat...

    "Pompuan, ko ada nak g memana tak ari nih?"...

    Demikianlah penjelasan akak...ngeh3X

    ReplyDelete
  4. then Love ya much ar..

    hohoooo....

    like d way u r!

    ReplyDelete
  5. haluw, salam..sufy baru 1st time dtg kat blog ne..n i find ur blog quite intersting..papepon, truskn berblog k..hehe..u look sweet lor~

    ReplyDelete
  6. Arryani,
    hahaha.. klu izah ckp cmtu mau kene tempeleng ngan my mum.. ;p
    brutal sgt laa sis.. ;p

    Pearls,
    hee.. im blushing :)

    Sufy,
    Wsalam.. tQ sudi jenguk blog izah.. hehe
    u pun shuwit jugak.. :D

    ReplyDelete
  7. haha.. i igt sume member2 i.. dun worry

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails