My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, July 6, 2009

So confusing!

Salam semua... uhuk2 ( batuk plak aku )

Acceli, im not sure wut i feel inside..

Adakah aku berdepan dgn reality atau fantasi semata2..
Smua tu bermain2 dlm fikiran aku..
" Izit true wut i have read this morning..? Izit you.. Izit u my dear? "
Only you can answer my question...

My head cant stop from thinkin bout dat..
Suddenly, i cant stop my tears.. im crying! (Oh no... inilah yg daku tidak suke..)
Almighty Allah, make me strong to face all this thing..

I cant focus to anything all the day..
Just ate some 'nasi himpit' (even belum raya) and watched some TV programs..
I lost my appetite all of sudden.. dunno why
I'v tried to find my smile but its nowhere to be found..

Am i happy?? - Yes, definitely i am!
Or sad?? Oh no no nehi...

I really confius wit my own feeling..

I think i need to take some rest n relax my mind..
Take a deep breath n then.. smile! :)

" Dear, i really miss u n take care urself there.."
143


~ TAKE A BREAK ~

14 comments:

  1. hye dear..
    nuthin laa..
    juz bermain ngan perasaan.. :)

    ReplyDelete
  2. mmm...
    nothin..?
    hohooooo...


    he text u?

    ReplyDelete
  3. rileks yo.. sayakun khaer insya Allah..

    ReplyDelete
  4. Pearls,
    huhu.. i dunno.. uwawa
    i wanna cry..
    please lend me ur shoulder..
    sob..sob

    Langkasuke,
    thnx 4 u my fren :)

    besi,
    kojap yo.. den nyanyi..

    ehem..ehem.. (test suaro..)

    'asmara..byklah pengaruhnya..
    manusia hidup dlm bayangan..
    oh cinta itu mmg satu penggoda..
    asal kita tau menjaga..
    agar hidup mulia..'

    sedap x suaro den?? ngeh2

    ReplyDelete
  5. Sweety...
    nape nie..?
    hohoooo.. worry bout ya dear..

    come to me then i lend u ma shoulder. juz cry til ya feel gud dear..
    its ok..

    ....................................

    wht happen with ma sweety..?

    cheer up, beb..

    ReplyDelete
  6. huhuhu miz....everybody got prob...me, mimie...huhu dono nape terjadi lam wktu2 cm ni....sbr je la yg kite leh wat n truskan idup

    ReplyDelete
  7. Pearls,
    tQ dear..
    dun worry too much bout me..
    i mmg cmni sumtimes.. hihi
    text me if ur celcom da get weel ok..
    i'll wait for ur sms.. :)
    heart u!

    Aina,
    yup i noe dat..
    i already read urs n mimie's..
    why n why..??
    my head stil thinkin of dat thing..
    be strong babe.. (remind to mysef too)

    May Allah bless us darlink! Ameen.

    ReplyDelete
  8. Sweety..
    ok..
    i will text ya later ok..
    nway, u take care dear..
    sorry cnt b with ya whn u need me..
    really sorry..


    cheer up ok.
    owez love ya!

    ReplyDelete
  9. salam'alaik~

    ell0o0o0o cik izah
    1st time komen kat blog awak~

    huish ni mcm tanda2 anxiety disorder aje...

    takpe2, be calm & dun take things harder than it shuld be okeh?!?
    kadang2 kita aje yang pikir bukan2 pdhal it is jus a simple matter...

    kalo buat bungee jump skg ni msti ilang tanda2 anxiety tu..
    kat sunway lgoon skg ade bngee jump taw[promote.sunway.lagoo.kejap]

    take care & hepi always!!

    :)

    ReplyDelete
  10. Pearls,
    isokay my dear..
    ckuplah u ad ngan i di dalam cni..
    really appreciate it..
    u tkcr too.. juz focus on ur work..
    dun b notty haa :)
    heart u owez! :)

    shafiq,
    wslam..
    wakkaka... anxiety disorder ye.. byk laa ekau.. kakaka
    nway tangs coz promote sunway tu..
    nextyme i pegi bungee jump! har har har

    ReplyDelete
  11. wakaka.. angau kah?? bkn laa..
    its bangau.. nk kene nyanyi ke.. lalalala

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails