My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, July 27, 2009

Kpd sume followers ku, sila ambik ni ye...

Current mood: unstable emotion :/
Place: in my room

Salam semua.
Mood utk blogging masey lg samar. Kejap dtg, kejap lari
Mungkin byk sgt benda yg aku pk. Rasa xsedap ati pn ade gak
Nk tempek award ni pn ambik masa yg lame.
Tp, demi besfrenku.. ari ni tertempek gk award ni kt cni. adeh

Award comey lotey ni diberi oleh besfren aku.. MissWanie

Write 5 interesting facts about the person who gave you this award
  1. Bespren aku since TMS juge merangkap 'adik-beradik' ku
  2. Lemah gemalai gitu orgnye + pula bermata kuyu.. pheeewitt!
  3. Agak pendiam gk laa.. tp klu dia gelak, manje2 gituh.. :)~
  4. Best student ni time skolah dulu (market skit.. ngeh2)
  5. Sudah berpunya.. ehem2 (jatuh saham mu.. haha)
Jot down 10 interesting facts about yourself of your hobbies
  1. Masey duk tnam anggur, tp xde hasil lg. sob..sob
  2. Skrg da bjaya tdo awal. kul12 da lena. sbbnye nk jage bdn.. hek3
  3. Tak suke bckp bile time xde mood. takut wt org terasa.
  4. Makin reti utk berjalan atas kaki sendiri sejak beberapa bulan yg lalu. haha
  5. Makin excited utk kompol duit. nk travel jaoh2!
  6. Ckuplaa stkt ni.. tetttttt...tettttt... abis energy

Pick your 10 most deserving receipients and describe them.

Korang beruntung coz aku xde nak tag sesape kali ni.. :)

Leave a comment on the receipient's blog to tell them they've been tagged .

Sbb xde sesape pun yg ditag, so xperlu laa nk bg pape msg kt dorang.. Tq

P/S Kepada sume followers, sila ambik award ni ye.. penghargaan ikhlas dariku atas kesetiaan anda bersama belog ku.. :) xkesah laa if ade yg singgah juz tuk tinjau2, yg singgah n bg komen tu lg aku appreciate.. hehe.. ambik ye!

17 comments:

  1. betul ke leh ambik ni??? nanti akak tempek kat blog ya...

    ReplyDelete
  2. nak travel jauh? nak gi mana miss izah?
    suka melancong dia nie...

    ReplyDelete
  3. Mama,
    ambik laa kak.. izah mmg kasi tu.. hehe

    besi,
    hehehe jauh perjalanan luas pemandangan..
    travel tu bknla hobi.. tp skali skale best jugak melancong nie.. klu duit cukup la.. hehe

    ReplyDelete
  4. salam izah, hope mood semakin ok yer.. adakah akak tergolong dalam mereka2 yang boleh ambik award tu?? hehe..

    ReplyDelete
  5. wsalam kak.. alhmdulillah skrg ok.. hehe
    mmg khas utk akak tu.. :)

    ReplyDelete
  6. amik ni....tak kira....nak amik gak....

    ReplyDelete
  7. salam izah.. khas untuk akak?? hehe.. terima kasih banyak2 yer..

    ReplyDelete
  8. Arryani,
    ambik laa kak oi.. mmg utk akak pun.. :)

    nurdaniella,
    wsalam kak.. sama2 kasih kak :)

    ReplyDelete
  9. Dear sayang Izah..
    thanks for this award dear.
    I selalu nengok award ni dlm blog teman2 yang lain tapi xder satu pun utk i :( then u dah bagi i. :) how so sweet if u sweety..

    extra love for ya since yesterday til today.. Hehehe....

    I like dis award.

    nanti i post n3 Award Fair ok...

    Thanks much sayang..

    tdo lena.. banyakkan aktiviti ok..

    baca buku b4 tdo..

    ReplyDelete
  10. hye dear..
    tulaa i pn pelik why u didnt take it..
    i tot u xsudi nk trime award tu.. hoho

    ur most welcome.. u layak dpt award tu.. cewah.. ala2 AIM plak.. hehe

    u tkcr ok.. fyi, im owez keep readin b4 go to bed.. teringin nk bertenang cam dulu... hehe

    ReplyDelete
  11. Dear,
    Jangan ar biarkan minda mu memikirkan i tak sudi plak nak trima.. sedih i baca.
    I sangat sudi dear..
    and thanks again...

    utk pengetahuan u sekali lagi, award ni sangat bermakna coz u yg beri. Why? coz award ni sangat cute dan menarik. I love since 1st time nengok and finally i dapat from ya. I like the color, words, design and evrytin bout this award. I pendam jer rasa saper lah yg sud beri coz award tu new. Hehe... Malu tak?? Ngeee

    Then, thanks sooooo much dear. Jangan fikir yang bukan2 lagi ok..

    Dear,
    bertenang mcm dulu?
    Then u cuba ar tenang cm dulu..
    Jangan ar dear bebankan fikiran dear ok.

    Kalaulah i boleh share 'ngantuk' i kat u kan bagus. i want ya sleep then me doin work.. kan bagus g2..

    Mmm..
    Risau..
    Risau..

    ReplyDelete
  12. Alahai u ni dear.. very sensitive tau..
    rupenye memendam rase kt sane sorang2.. :)

    I rase bola mata i ni da nk tecabut dah..
    so tired u noe.. if i cn cabut n then put it aside for a while, wah.. mest nikmat gile! definitely! hahhaa

    sib baik mata i ni original tau.. klu x, da lame i men cabut pakai cam lense.. ngeee~

    ReplyDelete
  13. I just added this blog site to my feed reader, great stuff. Cannot get enough!

    ReplyDelete
  14. I am not in a position to view this website properly on firefox I feel there is a drawback I still can't quite assume that I could end up being one of those reading through the important recommendations found on your site. My family and I are sincerely thankful for your generosity and for giving me potential to pursue the chosen career path. Appreciate your sharing the important information I managed to get from your web site. working with mastercard for online business can often be difficult from time to time. considering their need revenue, mastercard provides a restriction. [url=http://www.cheapreplicawatche.co.uk/]Rolex Replica[/url]
    Great post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your blog posts. In any case I'll be subscribing to your feed and I hope you write again soon! [url=http://www.cheapreplicawatche.co.uk/best-replica-rolex-watches-143.html]Rolex watches[/url] Very thankful am I because I've found this useful content. I'll check this out and see if it will work on my blog too. I ask all my friends to visit this blog.... and I hope they will definitely like.. An Insomnia Sleep Aid Information That Pregnant Women Shouldn't Ignore [url=http://www.replicahause.org.uk]Replica Watches[/url]

    ReplyDelete
  15. Best Columbia web design company [url=http://wfmarion.com]columbia web design [/url]
    Columbia web design company that has a great porfolio

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails