My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, September 13, 2010

Masih terkejut - Rentetan Kes Bunuh Datuk Sosilawati

Assalamualaikum...

Dalam keghairahan kita menyambut raya, jangan dilupa pulak pada mereka yang sedang berduka. Seriouly aku terkejut sgt dgn berita yang sgt HOT sekarang ni. Di TV & dada2 akhbar terpampang berita yang sama. Kes Bunuh Datuk Sosilawati bersama rakan2nya. Al-Fatihah...

Mende nak jadi kita tak tahu bila. Aku pun masih terfikir camne keadaan anak-anak arwah yang ditinggalkan. Anak sulung arwah, Erni Dekritawati.. aku memang kenal sebab dia study sama kat UiTM Machang dulu dengan aku. Sama-sama turun ke padang kawad untuk Kesatria... yes, aku masih igt walau hanya pernah bertegur sapa tak begitu kerap. Even tak begitu rapat dengan Kak Rita, tapi aku turut bersimpati dengan apa yang menimpa arwah ibu dia. Hope Kak Rita & famili yang lain tabah menempuh dugaan ini.

& sudah pasti kite semua pun tak sabar menunggu ape yang bakal dibicarakan kelak. Aku pun harap si pesalah-pesalah tu semua dapat hukuman yang setimpal dengan ape yang telah dilakukan oleh mereka.. Sungguh kejam okay... Manusia bertopengkan iblis!

Hope pihak yang bertanggungjawab melaksanakan tugas dengan adil & saksama untuk menuntut keadilan....

3 comments:

  1. takziah kepada keluarga mangsa dan AL-FATIHAH

    ReplyDelete
  2. en.tikus pung tak sangka bila dengar berita nie. ape pung takziah buat allahyarham

    ReplyDelete
  3. Apa bezanya kes Arwah dengan kes Arwah Nurin Jazlin ye..Kes ni siap jumpa macam-macam. Kes Arwah Nurin Jazlin CIA siap bagi clue tapi sonyap je...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails