My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, October 28, 2010

Apa guna letak tanda BESAR-BESAR!

Aishhhh.... panas hati betul la dengan KFC Drive-Tru ni! Kalau takmo layan customer baik buang je signboard DRIVE -TRU tu ke dalam Sungai Klang! Habis citer....! Tensi betol lah............. Xpe, nasib baik aku kurang sihat tadi, kalau aku sihat memang aku turun kete tu p cari suggestion box then carik feedback form!

Mau 3 helai form aku isi! Sungguh tak prihatin betul. Dah la tu, orang dtg singgah depan kaunter, tengok je????? Bukan nak gtau DRIVE-TRU takde ke ape. Sengal lahhhhh! Sapelah manager situ. Aku ganyang jugak kang!

Last-last aku hanya mampu cakap BO*OH je. Tu pun monolog sendiri dalam hati. huuuuuuuuuuuuu! Stressnye... dah la lapau gile balik opis tadi. Mengidam KEPSI pulak tu.. adehh!



4 comments:

  1. u know what.. aku pun mengalami nasib yg sama.
    ada uncle nie dok pakai kelisa then leh amik 1 stgh parking. dahla area tue takde parking. so, pulun gak aku parking. Orang gini keno ajau..
    elok turun & mmg pakcik tue bukak tingkap keta maka dgn kuatnya aku sound..

    "giler B0d0h parking keta. kalo pakai lori amik 1 stgh takpe, ini kecik jer...tak gi skolah mandu ker???" smbil menutup kuat pintu kereta aku.

    ~moralnya: aku mmg tgh panas hati so pak cik tue pulak buat perangai gitu maka dia adalah douchebag terbaik. hahaha.

    ReplyDelete
  2. gua memang dah lama menyirap ngan KFC yang drive thru ni

    ReplyDelete
  3. Tak bertanggung jawab..klu x mo layan..wat per adakan drive thru?huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails