My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, November 4, 2010

Ditinggalkan sendirian.....

Adehhh.... bersawang dah blog aku ni. Lame kot tak datang jenguk sapu-sapu habuk yang berterbangan di sane sini. Cewahh!

Seriously, tak tahu nape aku slow ala-ala siput sedut nak hapdet blog sepanjang last month. Ni dah masuk NOVEMBER! OMG...OMG! Kesian kot kat blog ini dipinggirkan & ditinggalkan sendirian tnpa kasih sayang dari tuan dia.... huuuuuuu!

Xpe2, dis month aku janji akan sedaya upaya menghabiskan masa dengan engkau ye blog. Sian engko.ahaks! Stail kucing bercakap dengan dinding......! Takde kesan ape-ape pun..

Waaaaa... ape yang aku merapek ni sang siput! aiyaaa.... aku kene pegi sauna dulu lah. Ambik energy balik........ Aku akan kembali! lalalalalala.......


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails