My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Thursday, November 18, 2010

OMG! Baru perasan dia hensem!

Haish... aku rase memang dah lame sangat aku tak jumpe kazen-kazen yang dulunya kecik-kecik cinonet je. Tapi sekarang........ dah besar & memanjang semuanya! OMG....

Bila tilik sorang-sorang... ramai yang dah berubah jadi ensem. erkkk! Masa kecik-kecik dulu takde la nampak ade potensi nak jadi macho kan... tapi sayang, semuanya muda mudi dari aku! hahaaha! Opssss... terlebey sudah. Kang ade yang merajuk manje kang.... hahahah! (sorry awk! :p)

Idok le cakap nak tekel ke ape. Cuma tergamam sat tengok dorang dah besar dah. Ade tu pulak, siap tnye sebab dah tak kenal. Ampeh tol saudara macam aku ni. hahahah! Al maklumlah, aku ni susah sikit nak berjalan-jalan pegi umah orang. Maluuuuuuuuu.... heheheh!


4 comments:

  1. Kazen yg cute2 xda kew? hehehehe...

    ReplyDelete
  2. same~!! kazen sume da besar2 dan cantik+encem..

    ReplyDelete
  3. ape kata pas kazen tu kat i..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails