My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, November 24, 2010

Merapu time!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Today mmg takde mood sangat nak bercakap, buat kerja.. tapi layan tenet pun suam-suam kuku saje. Belom sihat sepenuhnya.. masih lagi lenguh-lenguh badan. adehh... Hanya mampu layan lagu 'Neyo-One In A Million' berulang kali sampai muak. hehe! Kat umah pon dengar, kat opis pun layan., cuma xsempat nak burn dalam CD je. Kalau tak, time driving pon aku zazzzz aje.

Banyak yang nak aku hapdet, tapi terbengkalai dalam draft saje. Boleh je buat auto post, tapi saje takmau...

Eh... tak tahu nak merapu ape. Serius... otak aku blurrr & blank arini. Hohoiiii... dalam keadaan badan yang tak berapa nak selesa ni, nk buat ape2 pun malas. ishhh...... Asyik malas je kan???? Haaaa.... sekali sekali.... berkala kata orang. Dalam kimia pun ada jadual berkala kan.. Aku pon camtu gak.. hehehe!

Dah laa.. korang mesti bosan punye nak layan entry aku yg entah ape-ape.. hukhukhuk!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails