My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, November 15, 2010

Wah... tetibe dpt durian runtuh masuk akaun!

Assalamualaikum....

Gile lah... tetibe teruja kot. Macam dapat durian runtuh pun ye jugak. Tadi lepas lunch, tergerak hati nk check CIMBClick.. Biaselah aku ni... even dalam tu xde duit banyak, aku suke tengok! haahhaa! Sengal kan.... itulah aku! ;p

Bukak-bukak tengok balance bertambah! Wahhhhh.. ade duit masuk ke? Sape pulak baginye? Nak cakap ada orang beli Higoat takde pulak. Semuanya bayar cash. ishhhh..... Even amountnye hanya ciput, tapi cukuplah untuk aku makan seminggu... adehh!

Tapi, dari mana datangnye duit tu? IBG credit tu mendalah ape eh?? Ade sesapa tau tak? Aku bukan tau sangat tentang transaction bank ni... huhu! Yelah, kang aku terguna duit tu kang, takut pulak duit tu bukan duit aku... huuuuu!

Try korang tgk kat bawah ni.... wuuuuuu!



8 comments:

  1. huhuhu..rezeki tue kak..leh la kongsi ek.. :)

    ReplyDelete
  2. baik ko p tanya dulu. nanti jadi darah daging. kalo bank kata tak tau ko leh belanja aku. hehehe~

    ReplyDelete
  3. IBG? "I Bagi Giveaway" Boleh x agak-agak Izah? HAHAHA!!!

    ReplyDelete
  4. IBG stands for interbank GIRO. Meaning, somebody has transferred some money from their account(other than CIMB Bank) to you...
    Cek la tanya sapa2 ade transfer....

    ReplyDelete
  5. mybe org tersilap tranfer kot huhuhu....

    ReplyDelete
  6. IBG (InterBanking GIRO) tu transfer drp akaun lain maybe guna online transfer.. hewhewhew...

    Selamat Datang Ke Asrol Mania

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails