My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, August 2, 2010

Jangan mudah percayakan orang!

Hurm... tadi ade sorang adik ni haa... YM aku. Duk borak-borak, terus mintak no fon. Ok, mungkin aku jenis mudah percaya kat orang. Tapi disebabkan dia pompuan aku bagi no HP aku kat dia. Takde nak pikir macam-macam.

Then.. begini pulak jadinya. Bacelah YM aku dengan adik tu ye.. huhuhu! Tetibe aku rase tersentap.. erkkk! Tersentap?? Word yang sesuaikah untuk didescribe? adehhh... Mende dah jadi...


*klik untuk tumbesaran


Notakaki: Jangan mudah percayakan orang walaupun dia seorang perempuan. Pengajaran jugak kepada diri sendiri.

10 comments:

  1. x bg no pon pd sesiapa kecuali urusan penting jek :))

    ReplyDelete
  2. bhaya tuh..nnti entah ke mana no phone tu..

    ReplyDelete
  3. lps ni asrul afendi call ajak kuar mkn la..dating la..sms mlm good nite..hehe..abes la..mesti u suke

    ReplyDelete
  4. Akak x cakap pon maafkan ke x kat adik tu.. hehehe...

    ReplyDelete
  5. lahh boleh plak cmtuh. sian youu. xpe xpe dia dh rasa bersalah tuh.

    ReplyDelete
  6. tu la..
    siapa yg 1st timer chating kat ym xpecially laki mintak num trus i dlet je ym dia..
    menyampah okay

    ReplyDelete
  7. uish bahaya sungguh budak zaman skrg. laju je dia kasi no..uhuk3

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails