My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, August 23, 2010

Mereka bikin aku sebak…

Assalamualaikum...

Rasa janggal sikit bila dah balik rumah & takde aktiviti nak buat. Yelah, a week ago still kat kem. So, pagi-pagi dah bangun pegi kelas. Layan kerenah mereka semua. Tersangatlah rindu akan suasana sebegitu… huhuhu!


Pagi2 dah bangun sama dengan dorang. Pukul 4.30 dorang bangun, camtu jugaklah aku. Masa hari last, sebak jugak rasa dalam hati nak berpisah dgn dorang semua especially student kelas KI 4.


Mungkin jumlah kekuatan siri kali ni agak sikit, so sebab tu lah aku lebih rapat dengan dorang. Hanya 141 orang wira-wirawati & each class ade dalam 17-18 orang saja.
Dapat kenal sorang-sorang. Tak kurang jugak yang duk bercerita tentang diri masing-masing. Memang agak rapat la. Lagipun aku dah anggap dorang macam adik-adik aku jugak.

Dorang buat reunion untuk batch dorang on 2 October ni, tapi tak tahu lagi dapat datang ke tak. InsyaAllah.. kalu takde aral melintang. Rindu nak jumpe Siri 7 Kumpulan 2 & Kumpulan 3 yang penah aku ajar.






Notakaki: siri seterusnya akan terus berada di Bidor... :)

1 comment:

  1. bestkan ada kenangan PLKN .. aku dulu dpt Siri pertama kali bila PLKN dibuat tapi sedih aku xcdent... hurmm.... dpt sijil penanguhan seumur hidup je...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails