My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, August 23, 2010

Lagi sesak dari biasa....

Aiyo... time bulan puasa jalan lagi teruk jammed kah? erkkkk! After 5pm je ramai kot orang turun pegi bazar ramadhan. Jalan yang biase smooth je boleh jadi sesak teruk. Dah tu nak gune jalan mane lagiiiiiiiii.....? aiyaaaa!

Bila sampai bazar lak, masyaAllah.......... rasa nak pengsan. Nak bergerak pun takde space. Apetah lagi nak bernafas. Nasib bek aku tak bawak tong oksigen gelas kat belakang masuk bazar. First time aku p bazar area Stadium Shah Alam........... tobat takmo pegi lagi dah. Kalau makcik aku suh pegi pon, aku takmo dah... haish! Ape punya manusia la ramai sangat membeli belah juadah... Semua tak masak eh?? wakakkakakaka!

Yang tak leh blah tu, siap bawak anak kecik dalam stroller tu haaaa... Mau lemas anak ekau tu nanti tak cukup oksigen nak bernafas. Kat kampung aku pun tak seramai ni orang wooooo.... Bazar pun lebih kurang sama gak besaunye.. adehhh!

p/s: pegi cari bazar lain pulak yang lebih selesa untuk membeli.. hohoho!


4 comments:

  1. lain kali pakai kapal terbang jea

    ReplyDelete
  2. ala, puasa dah nak abis dah..lg 2 minggu jer..sabar je la k..=)



    latest entry Air Mata Wanita

    ReplyDelete
  3. sebab tu walau di jual dengan harga mahal pun dia tak kisah sbb target dia hanya sorang je sekali beli dalam sebulan. so, dia caj kaw2. esok kita x beli pn x pe sbb org lain ttp beli gak, sbb ramai

    ReplyDelete
  4. Promotional clothing Abercrombie clothing for

    sale or as a gift, abercrombie

    Jeans
    will always be beneficial to any business. This is a Abercrombie Pants great way to

    impress consumers and grow brand loyalty and Abercrombie Tees popularity. This

    is a quite flawless form of marketing. Your imprinted logo provides instant recognition.

    These eye-catching articles of clothing Abercrombie Shorts are a

    foolproof way to increase profits and a cost effective form of marketing. Some use this

    plan to earn profits Abercrombie Sweaters and then save them for future expenses. You can get a

    huge range of promotional gifts or other promotional items on It is encumbered with a

    wide range of designs, styles and colours of assorted promotional items. These items can

    be used as promotional gifts and resourcefully distributed to the target customers to

    have a long lasting impression on them and make a huge profit in exchange.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails