My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Saturday, August 14, 2010

Orang memberi kita menerima??

Huhuhu..... tak semua yang orang beri aku nak terima dengan mudah. Kalau pun aku yang nak, memang aku serba salah nak ambik pemberian orang. Aku jarang meminta-minta, tapi kalau ade yang sudi memberi........ rezeki jangan tolak kata orang. erkkkk!

Tapi, kalau tetibe ade seseorang yang tak dikenali ingin memberikan sesuatu tanda perkenalan.... haruskah aku menerimanya?? Musykil 44juta kali kot aku rasa. Bukan ape, dah la tak kenal.. baik ati pulak dia nak memberi aku sesuatu???? erkkk..... Aku bukan cakap dia jahat, tapi aku tak biase menerima pemberian dari orang yang tak dikenali eventho dia ikhlas memberi...

Tapi.... aku taknak terhutang budi dengan orang. Eerkkkkk.... Takot pun ade jugak rase.. hohoho! Tetibe nak bagi sesuatu tanpa sebab kan... adehhh!


1 comment:

  1. orang mmberi tak salah kalo kita menerima.maybe orang yang memberi tu betol2 iklas.~sori just my opinion.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails