My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Tuesday, November 23, 2010

Oh sedeh bila terjadi begini!

Sayu..... bersimpati dengan nasib perempuan2 yang dimainkan oleh para-para jejaka terhebat Malaya ni. Pada awalnya sungguh bahagia... akulah salah satu mata-mata yang melihat kebahgiaan mereka. Tersenyum gembira melihat orang bahgia..

Tetibe tup tup.. xde ribut tak hujan, even musim tengkujuh kat pantai timur.... 'is single'! adehh! Sedeykan..... Hope sesiapa yang berada dalam situasi ni bersabar dengan ape yang terjadi. Kerana aku jugak pernah mengalaminya... sudah mesti aku faham ape yang mereka rasa.

Aku dapat memerhati kesedihan mereka dari kejauhan.. nak bersuara & menenangkan mereka tak terdaya.. siapalah aku. erkkk! Waaaaa.... rupanya ramai jugak yang senasib. Bila itu terjadi, jangan pikir kita yang paling teruk diuji, pastinya ada yang lagi teruk nasibnya dari kita. So, bersyukurlah sebab Dia masih sayangkan kita. Sebab tu Dia uji kita begitu rupa.

p/s: kenapa lelaki tidak pernah cukup dengan sorang? Ingin 2, 3, 4??? Kalau dapat 10?? mungkin semua dia balun... hahahaha!

3 comments:

  1. hehehe.. rilek2 izah. kalau gitu cuba luaskan skp lelaki yg available. duda pon nice what? ehehe

    ReplyDelete
  2. i like 1juta kali entry nih..hehehhe

    ReplyDelete
  3. mizah...leh tak wat survey y org ske main banyak cinta...hahha...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails