My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, December 3, 2008

Bil bulan ni dah sampai! fuhhh


Adoi, bil maxis aku bulan ni dah sampai. Dah la last month byr separuh je. Bukak2 je tgk. Mak aih, RM237++! Matilaa aku. Mane ade nk cekup duit nk bayar. Kesudahannye kene potong jelaa nanti.. uhuhu

Nak mintak ngan abahku byk sgt tu. Stakat RM100 tu dpt la abah aku donate kn utk aku n yg selebihnye tu nk cover camne?? Nant dia tanye apesal byk sgt aku nk jwb ape plak?? parah2.. Kene carik jalan nie.. Haa, ramai je org berhutang ngan aku.. Tp, bile msg tanye sal tu xreply lak msg aku.. Pelik kn??

Tp, aku bknnye desak dia ke ape. Seingat aku laa, aku xpnh mintak lg b4 dis. Tp penah skali aritu aku msg 'sumone' ni utk tnye balance dia hutang aku sbb aku sendiri pun lupe.. Yang penting 2,3 rat gak laa totalnye.. Aduh, boleh aku lepas tangan camtu je.. Tp sampai skrg budak tu xreply2 msg aku. Aku xnak laa dicopkan xikhlas ke ape, sbb time aku tlg dia tu mmg aku ikhlas slagi aku boleh tolong. Ah, forget bout her!

Nasib baik tempoh bil pai 24/12 ni.. Klu xkelam kabut gk cari jalan nk byr nie.. hahaha... Bil ni yg jadik byknye sbb broadband je.. Monthly usage aku xlebih RM60 sbln.. Lagipun, xde aku nk call org pun.. If emergency case je aku gune tuk tepon. Klu x, gune utk call yg active10 sudah laa.. hahahaha

Aduyai..oklah2..
Nak bertenang kejap.. hua hua hua

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails