My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Friday, December 5, 2008

Mengindahkan kamar beradu

“Today your number one priority should be centered around your home. Make sure that it is a place of beauty, comfort and safety — and if it’s not, start researching ways to change that! You can easily get design ideas and instructions on simple do-it-yourself.”

Haa, ini horoscope aku utk arini. Best jugak bile pk2 balik. Sumtimes horoscope ni boleh dipercayai tawu? heheh… Tp juz utk suka2 jelaa. Baru aku teringat, b4 tdo smlm pun aku sempat mengelamun nk ubah kedudukan katil beradu aku ni. Tak tau laa nape tetibe boleh tpk camtu.

And bile bukak je frenster pagi td, check horoscope xsangka lak ade kaitan. :) Haa, satu lagi korang nk tau? Pagi2 lg umi aku da membebel suh kemas2 & bersihkan umah. Ada kaitan gk tu ape. Buat ape yg patut. Al maklumlaa da nk raya ni. Eventhough raya haji tapi kene meriahkan jugak suasana rumah.. hehehe..

Syok jugak klu leh tukar environment kamar beradu aku ni. Dah lame duk camtu je. Tp susah skit laa nak tolak katil beradu aku ni sbb king size.. Besau! Nak gune kudrat aku sorang maunye xbegerak lak itu katil. Tp dlu2 pun aku sorang gk yg mengerah tenaga utk sumer tu.. hhahaha.. Gagah jugak aku nie.. ;p

Niat tu dr smlm lagi dah ade nk buat tp xtau la larat ke tidak. Lagipun, aku ngah xchat skrg nie. Biase la tu, mcm2 ‘penyakit’ ade tp yg penting bukan penyakit ‘malas’ laa.. Wlaupn sekelumit tu ade gak.. ihihih

Tp aku kene kumpul tenaga dlu laa utk tukar environment kamar beradu aku ni sbb mkn masa gk tu. Kene minum byk susu n horlicks nie. Biasenye setengah hari baru siap, xpun kadang2 sehari suntuk baru siap kemas bilik.. penat!

Acceli, nk post blog ni dr mula2 bgn tdo td lg tp terpaksa lak kene pegi goreng nasi utk bekfast.. aduyai.. Sib baik aku ni anak yg baik.. ;p Umi aku lak tolong goreng ayam. Tp yang penting i masak nasi goreng okeh! Siap kene bold nie.. hahaha

Aku xsanggup biarkan umi, abah n adik2 aku kelaparan pagi2 ni. Lebih2 lagi adik aku yg baru lepas ‘bersunat’ tu. Demam gara2 bersunat.. klaka tul.. tp sumtimes rase nk marah gk sbb ngade2 sgt.. hahhaha.. tp, aku sayang adik aku tu even dia ngade2 cmtu pun.. ;p

Haa, korang jgn nk ckp aku xreti nk masak memasak nie. Buktinye umi aku ckp nasi goreng aku td sedap! Yelah, xkn nk gtau xsedap pulak. hahaha Betul, aku xtipu korang. Xcaye meh laa cni tanye umi ku.. wheee~~

Okeh, mau pegi mandi pulak.. BRB [~_^]

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails