My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Monday, December 1, 2008

Hujan oh hujan mengapa engko turun.. uhuhu

Ai, sekarang ni ujan xbrenti2 laa turun.. Dah mula byk jalan kene tutup.. banjir o, banjir o.. rumahku naek air.. hehee.. teringat lagu yg abg slalu duk nyanyi.. ;p Musim cmni xde harapan laa nk kuar p jalan2 rendek2.. Aduh.. kebosanan lagik aku.. Sebulan duk umah boleh senak otak neh.. Nk kuar p jerteh pun jalan tersekat.. uhu.. Tp alhmdulillah umah aku xnek air.. atas rumput tu ade laa betakung skit2.. hehee

Aku ni ade bad habit skit time ujan2 ni.. aikss, bukan dah jd habit sokmo2 ke.. ;p Punyelaa liat nk p mandi.. bgn dah la mentari dah meninggi.. Sejuk pulak tu.. aduh.. nk sentuh air pn rase cm sengal urat2 saraf.. Lepas tu mula laa asik pakai sweater ke hulu ke hilir.. sejuk katekan.. whee~ Kalu mandi gamaknye leh beku daging aku.. teketar2 laa.. hihihi.. Slagi ujan turun slagi tu laa aku xmandi.. hahaha.. Tp sampai bile ntah ujan nk reda.. mlm kang kot.. waaaahhhh

Footnote: Biaselaa tu time musim hujan. Mmg xde ape yg leh dbuat. Sometimes asik tdo je laa manjang tp xboleh gk slalu camtu. Nant otak cepat tumpul n jd dungu.. har har har... SEKIAN! ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails