My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Wednesday, December 3, 2008

Sang mentari kelihatan lagi.. ;D

Pagi ni aku bangun seawal pukul 6.30 pagi. Tu pn sbb aku dgr bunyi msg masuk. Aduh, telinge aku mmg alert skit pd bunyi handset. har har har… Time tu pn masih mamai. Betul ke idak ade msg masuk. Tgk2 betul ade msg. :)

” sg yg dekat umah kita ke? air byk ke? “

Msg from my mum. Acceli smlm aku ade msg umi aku gtau yg jambatan kt umah aku ni runtuh. Tp dia off handset lak. Tp aku sempat gk la reply msg tu… aah, sg kt cni la. smlm kete xleh lalu. xtau la byk mane runtuhnye.” Aku juz inform my mum sbb kot2 nant dia balik xperlu ikut jalan ctu.. uhuhuh

Tu baru permulaan.. mukaddimah.. introduction :D

Acceli, sejak smlm baru aku rase lega skit. Mane xnye, baru laa nampak mentari di ufuk timur. aduhhh.. Kalu x, ujan jelaa asik turun. Bkn rimas, tp sejuk tu yg aku xtahan. Tp syok jugak kn sumtimes. Bole makan n tdo je.. BERHIBERNASI

Tp, mentari kuar pn aku stil xleh kuar p mane2 gk. My parents xde kt umah. So tpaksa laa aku jaga adik2 dara ku di umah aje.. Kami berempat jelaa ade kt umah. Tp sume dah title anak2 dara sudaa. Tu yg senang skit nk handle.. :p

Lagipun xtau gak jln stil ade yg kene tutup or ade yg clear. Sbbnye aku bukan peg banjir nk kene update sume tu.. har har har… Ape lagi kene p ronda2 tgk kaw banjir.. Dah la berita dah lame xnengok.. Adik2 ku laa nipunye keje.. Pukul 8pm je time brita ade lah dorang pegi bukak ‘Sehati Berdansa’ la ‘Diari AF’ la.. aduhhh.. Senak usus mak.. hahaha..

Yang xleh blahnye, aku pun duk join same tu.. alamak! dah syok sgt. xsedar tjoin same.. ngeh3

Tp,mujur gk laa.. arini panas terik lak sampai skrg. Leh la aku jemur kain. Selamat! Kering gk kain2 aku di jemuran.. har har har.. Mau xnye, dah 3ari ujan xrenti2, kain aku jemur dah 2 round putar mesin tu xkering2.. Tension! Nant hapak la baunye.. Dah la dryer machine pn xde.. apetah lagi hair dryer! uhuhu

Tp harini rasenye sempat la kain2 ku itoo disidai n kering serta merta! :)

Ahhh, perut aku bunyi la.. lupe bekfas lum lg. Tp nk mkn ape eyh. hahaha.. Lauk mentahnye byk je lam peti ais tp malas lak nk p jenguk. Almaklumlaa, anak2 dara kt umah ni sumenye on diet.. on!!!! ahhaaha termasuk la diriku ini.. aduh.. diet xrenti2.. tp kurusnye xjugak! huh

okay laaa.. aku nk try p buat ape yg patut. lapar nie.. uhuhuh… ape2 nant aku update lagik.. :D

daa~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails