My photo
Im juz an ordinary lady.. Nuthin special bout me.. I love my husband & my family so much... Like to do anything sound in my head tell me to do. Not too messy n clumsy.. Nice n friendly for sure.

Friday, December 19, 2008

One beautiful nite, my dear...

Hari ni aku happy sgt. Teramat sangat. Sbb aku dah lame xjupe dgn si dia. xabis2 aku bdoa hope aku dpt jupe dia. At last mmg doa aku termakbul. Alhamdulillah aku dpt jupe dgn dia.

Time dia sampai umah Abby tu lagi lak plak kn. Time tu aku ngah mkn nasi. sikit je pun sbb simpan space skit nk mkn ngan abg.. ;p Aku dah rase xtentu arah dah time tu. Mundar-mandir je aku kt ruang dapur tu. smua org tgk aku pelik. Mau xnye, aku rase cam muka aku ni kene sapu simen panas 10 inci tebalnye. Badan dah rase lain mcm..seram sejuk je. Abby gelak je tgk gelagat aku. aduyai,nape aku jd cmni plak ni..buat malu muke jelaa. cam gatal sgt lak! uhuhu Then, aku suh Abby p ckp kt si dia yg aku nk siap2 kejap. Cam cacing kepanasan pun ade time tu. Xreti2 nk duk diam. Meremang bulu tengkuk aku.

Lepas tu duduk dlu kt kusi. calm down myself. Mulut aku pn da terkumat kamit dah. Ape aku bace ntah.. aduh! Dorang tgk pelik je aku. Cam kunun2 aku ni xpenah jupe lak ngan si dia. wei,nape laa ko leh rase cmtu..nk neves amende lagik nye. ko bkn xpenah jupe abg laa wei! Lame gk laa aku duk stay je atas kusi tu. Abby dah tarik tgn aku bape kali dah stil xtrangkat bontot aku nk bgn menuju ke ruang tamu tu.. ishhh! Afte a few minutes aku pn bgn lew pegi ruang tamu. Time tu pn dah 9.30pm. Aduh, cpt tol mase berlalu. Xleh la spend time lame2.. uhuhu.. tp acceli perasaan di ati ni pn xbrape selesa jugak.

Time kuar tu xpegi mane pun.. round2 pusing jalan then singgah mkn jap kt restoran ape mende ntah namenye. aku ni short-torm memory skit. Kitorang order masakan panas je. Aku mkn bihun sup n dia makan mee goreng. Tp ampeh tol kedai tu. Xsedap langsung food dia. ade ke patut dia masak ayam busuk kasi kitorang makan! demm la ko! aku bakar kedai ko baru tau... Then, biarkn jelaa makanan tu xabis lam pinggan tu n terus balik umah. Sampai umah Abby sharp kul11.. parents dia dah tdo.

Btw, aku mmg happy sgt mlm ni. Xpelah dpt spend time kejap pn asalkan dpt jupe. Tp sedih jugak laa kn coz bile pk2 balik bile laa lagi aku dpt jupe dia. Nex week aku dah nk balik kampus n dia pulak bz je skrg. Dah la jarak lokasi kitorang jauh sgt. Xmungkin la dia dpt dtg utk jupe aku kt shah alam soon. :( Ape2 pn aku syukur sgt dr aku xdpt jupe langsung dgn dia...

p/s thanx so much my dear 4 givin me dis such of happiness. mungkin keadaan kita yg jarang dpt jupe akn buat perasaan rindu tu makin best! :D rindu itu sungguh indah wlau terkadang ia amat menyeksakan diri :p wah rase cam baru becinta je.. setiap hari tu rasenye cam pertama kali bertemu..

Footnote: i think its a normal situation when we meet sumone we love most, we will feel uncomfortable. wut i mean is my heartbeat 'bedegup' more faster! dup..dap..dup..dap.. hahaha.. but its so fanny aite. we never expecting wut will happend to us. it will comes when there is wonderful feeling inside.. wut we called 'LOVE'! n3v3s+b3d3bar+s3rams3juk+panas suam = d3baran cinta! :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails